۰ نفر
۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

«راهبان معبد وانگ» در اجراهای رپرتوار دوره‌ای بین‌المللی در شهر آنکارای ترکیه روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «راهبان معبد وانگ» به کارگردانی احمد سلیمانی که حدود سه سال پیش  در سالن سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به اجرای عمومی رسید، قرار است، پنج‌شنبه 20 اردیبهشت ( 10 می)  در ادامه اجراهای رپرتوار دوره‌ای بین‌المللی با حضور 20  کشور در آنکارا اجرا شود.

محمدرضا کوهستانی نویسندگی نمایش «راهبان معبد وانگ» را بر عهده دارد و نیما سیاری، محمدجواد پیروزی، مهدی نیک‌روش، فائزه‌سادات حسینی و ماشاالله کوهستانی بازیگران این نمایش هستند.

مهدی نیک‌روش (طراح صحنه و لباس)، بابک نصیری‌خواه (آهنگساز)، بهروز نیازمند (مدیر اجرا)، محمدرضا آزاد (طراح نور)، احمد کولیوند (مدیر روابط بین‌الملل) و لیلا افشار (مشاور رسانه‌ای و روابط عمومی) از دیگر عوامل نمایش «راهبان معبد وانگ» هستند.

نمایش «راهبان معبد وانگ» به کارگردانی احمد سلیمانی، یک کمدی بی‌کلام است که تفکرات بنیادگرایی و خرافی مذهبی را به چالش می‌کشد. قصه‌ این  نمایش در معبدی در ناکجا‌آباد اتفاق می‌افتد؛ مکانی که در آنجا با ریاضت‌های سخت، افکار و تعالیم آیینی و به ظاهر مذهبی به راهبان آموزش داده می‌شود که موضع و نگرش اصلی آن، زن ستیزی است. راهبان می‌آموزند زن، موجودی شیطانی است و باید از آن دوری جست و با ریاضت و عمل به تعالیم آیینی، راه رستگاری را پیش گرفت...

«شام آخر» و «یک کلیک کوچولو» از جمله آثاری هستند که احمد سلیمانی پیش از این در مقام کارگردان به صحنه برده است.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 774903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =