ایلنا نوشت: فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: در این برهه زمانی که آمریکا دست به انجام عملیات روانی گسترده بر علیه کشور ما زده، لزوم حفظ وحدت و یکپارچگی بیش از پیش مورد نیاز است.

امیر اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) در بازدید از منطقه پدافند هوایی جنوب شرق در جمع کارکنان این منطقه پدافندی گفت: در این برهه زمانی که آمریکا دست به انجام عملیات روانی گسترده بر علیه کشور ما زده است لزوم حفظ وحدت و یکپارچگی بیش از پیش مورد نیاز است و ما از خروج آمریکا از برجام نگرانی نداریم چرا که آمریکا تا کنون هم در برجام حضور نداشت.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) که به همراه حجت الاسلام محمد باقر روشندل رییس اداره عقیدتی سیاسی این قرارگاه به منطقه جنوب شرق سفر کرده است در ادامه اظهار کرد: راز موفقیت و پیروزی اطاعت از ولی فقیه است و ما هرآنچه را که ولایت فقیه امر کنند همان را نگاه می کنیم و هرکس از این کشور حرفی بزند اگر در آن راستا باشد حمایت می کنیم و اگر نباشد توجه نمی کنیم.

امیر اسماعیلی در ادامه سفر خود به منطقه جنوب شرق از سامانه های موشکی واقع در جزیره بوموسی و همچنین مواضع پدافندی سپاه پاسداران در این جزیره بازدید و توان عملیاتی این یگان ها را را مورد ارزیابی قرار داد.

27214

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 776393

برچسب‌ها