مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: عملیات ساخت خانه جوان شهرکرد به‌منظور رشد اجتماعی و مسؤولیت‌پذیری جوانان با اعتباری بالغ بر 30 میلیارد ریال هفته آتی در شهرکرد آغاز می‌شود.

حمیدکریمی  درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین با اشاره به اهمیت خانه جوان برای طرح، بررسی و پیگیری مسائل و مشکلات جوانان در زمینه‌های مختلف اظهار داشت: خانه جوان شهرکرد به‌منظور رشد اجتماعی و مسؤولیت‌پذیری جوانان هفته آتی از محل اعتبارات استانی و ارزش افزوده در شهرکرد کلنگ‌ زنی خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه 24میلیارد و 847 میلیون ریال اعتبارات استانی و 10 میلیارد ریال اعتبارات ملی برای اجرای این پروژه طی سال گذشته مصوب گردید، خاطرنشان کرد: از این میزان اعتبار استانی تا کنون 13 میلیارد ریال به این طرح اختصاص یافته است.
وی وجود گالری هنر، کتابخانه، سالن آمفی تئاتر، اتاق سمن، مدیریت اتاق جلسات، لابراتور، سایت رایانه، کارگاه آموزشی، آتلیه و دفتر مطالعات و پژوهش را از جمله امکانات این خانه جوان عنوان کرد و گفت: ساماندهی، متمرکز کردن سمن ها و تجمیع فعالیت ها و حمایت از آنان از اهداف اولیه تشکیل این خانه جوان می باشد.
وی در پایان خاطرنشان کرد: خانه جوان مذکور با زیربنای 940 مترمربع و مساحت 625 متر مربع در خیابان فردوسی شمالی واقع در شهر شهرکرد در هفته آتی با حضور مسئولان استانی کلنگ زنی خواهد شد.
به گفته کریمی، رایزنی ها برای ساخت خانه های جوان شهرستانی نیز با وزارت ورزش و جوانان در حال انجام است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =