در روز یکشنبه ششم خرداد، خبرهایی از مراسم وداع با ناصر ملک مطیعی، هدیه عجیب مکرون به پوتین، لو رفتن آپشن‌های قرارداد شفر و آزادی رَپر معروف از جمله مطالب پربازدید بودند.

در سرویس سیاست، اظهار نظری از محسن کوهکن درباره برخورد با مدیران دو تابعیتی‌ پربازدیدترین خبر بود. کاربران این سرویس همچنین خواستند بدانند سکوت این روزهای احمدی‌نژاد نشانه چیست؟ شوخی «بزن بزن» در مجلس! هم پربازدید شد.

در سرویس اقتصاد، کاربران زیادی برای یافتن پاسخ این سوال که ۵۶ سال قبل، ایران چقدر کالا از دوبی وارد می‌کرد؟ کلیک کردند.  عده زیادی هم روی خبر اعلام جهاد کشاورزی درباره نخریدن نان سبوس‌دار کلیک کردند. دیگر خبر پربازدید این سرویس ردپای احمدی‌نژاد در هپکو بود.

در سرویس فرهنگ، صحبت‌های پرویز پرستویی در مراسم تشییع ناصر ملک مطیعی پربازدیدترین شد. تعداد زیادی از کاربران نیز روی خبر کنسرت بهنام بانی در مرکز یهودیان استرالیا کلیک کردند. بازگشت بازیگر سرشناس به فعالیت‌ هنری پس از بیماری سرطان نیز توجه تعداد دیگری از مخاطبان را در پی داشت.

در سرویس جامعه، دروغ خبرنگار صداوسیما، مردم سیستان‌وبلوچستان را آشفته کرد  توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرد. خبر آزادی خواننده رپ با وثیقه 500 میلیونی نیز پربازدید شد. واکنش‌ محسنی‌اژه‌ای به شکنجه مشایی در زندان و فیلترتلگرام هم دیگر پربیننده این سرویس بود.

در سرویس بین‌الملل، هدیه عجیب مکرون به پوتین در حاشیه مجمع بین‌المللی اقتصاد در سن‌پترزبورگ! پربازدیدترین خبر بود. در ادامه، کاربران روی خبر در واشنگتن چه می‌گذرد؟ کلیک کردند. اظهارات متفاوت رقیب اردوغان دربارۀ سوریه و بشار اسد هم مورد توجه قرار گرفت.

در سرویس ورزش، شوک دوم به استقلال؛ حسینی هم می‌رود پربیننده‌ترین خبر شد. آپشن‌های قرارداد شفر لو رفت، دیگر خبر پرکلیک این سرویس بود. پیام معنادار الماس سیاه به هواداران نیز توجه کاربران را برانگیخت. 

در سرویس طنز و کاریکاتور، واکنش صداوسیما به فوت ملک‌مطیعی+شعار عربستان در جام‌جهانی! نگاه‌ها را به خود جلب کرد.

57244

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا A1 ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۶
    2 0
    رفیقش 1000 روزه اعتصاب غذاست انگار هوا مصرف میکنه