مشترکان ایرانسل می‌توانند از طریق نرم‌افزار کاربردی «ایرانسل من» با کارشناسان ارتباط با مشتریان گفت‌وگوی آنلاین داشته باشند.

به گزارش روابط عمومي ايرانسل، مشترکان بزرگترين اپراتور ديتاي کشور از اين پس هنگام استفاده از نرم افزار کاربردي «ايرانسل من»، علاوه بر دسترسي به امکانات گسترده مديريت حساب و خريد محصولات، با استفاده از قابليت گفت و گوي آنلاين مي‌توانند با کارشناسان مرکز ارتباط با مشتريان ايرانسل در ?? ساعت شبانه‌روز و هفت روز هفته گفت‌وگو کنند و با طرح پرسش‌ها، مشکلات و درخواست‌هاي خود، پاسخ‌هاي لازم را در همان زمان دريافت کنند.

ایرانسل

پيش از اين، نزديک به سه سال قبل، ايرانسل در راستاي تحقق تجربه زندگي ديجيتال و همچنين با هدف توسعه و بهبود فرايند پشتيباني مشترکاني که تمايل دارند به جاي تماس با مرکز ارتباط با مشتريان ايرانسل درخواست هاي خود را به صورت آنلاين مطرح کنند سامانه گفت‌وگوي آنلاين (Chat) را در وب‌سايت خود توسعه داده بود.

ایرانسل

همچنين ايرانسل با هدف برقراري ارتباط موثر با مشترکان خود، نسبت به راه‌اندازي نخستين مرکز ارتباط با مشتريان به صورت شبانه‌روزي، نخستين سامانه تحت وب پشتيباني مشترکان تلفن همراه، نخستين نرم‌افزار کاربردي کنترل يکپارچه حساب کاربري و نخستين سامانه‌هاي پشتيباني مشترکان در شبکه‌هاي اجتماعي اقدام کرده بود.

در کنار نرم افزار کاربردي «ايرانسل من»، وب‌سايت اين سرويس نيز در دسترس مشترکان ايرانسل قرار دارد و امکان کنترل و مديريت حساب‌هاي ايرانسلي را براي کاربران رايانه‌هاي شخصي از طريق مرورگر وب امکان‌پذير کرده است.

مشترکان ايرانسل مي‌توانند براي دريافت و نصب نرم افزار کاربردي «ايرانسل من» به وب‌سايت ايرانسل به نشاني irancell.ir/myirancell مراجعه کنند. همچنين نسخه وب اين اپليکيشن در نشاني my.irancell.ir در اختيار مشترکان ايرانسل قرار گرفته است.

کاربران اندرويدي نيز مي‌توانند از طريق فروشگاه نرم افزارهاي اندرويدي گوگل پلي و کافه بازار اين نرم افزار کاربردي را دانلود و نصب کنند. براي کاربران سيستم عامل IOS نيز اين نرم افزار از طريق فروشگاه سيب اپ در دسترس قرارگرفته است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 794703

برچسب‌ها