زوج جوانی که با تاسیس صندوق قرض الحسنه بدون مجوز بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال از مشتریان خود کلاهبرداری کرده و متواری شده بودند در عملیات مأموران پلیس آگاهی استان اصفهان دستگیرشدند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سرهنگ سعید سلیمیان در بیان این خبر اظهارداشت: درپی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری یک زوج جوان از ساکنان یکی از محلات شهرستان اصفهان موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرارگرفت.

این مقام مسئول عنوان داشت:در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد زنی با همکاری وتبانی همسرش اقدام به تأسیس صندوق قرض الحسنه بدون مجوز کرده و با جلب اعتماد اهالی محل وجوه متعددی از سرمایه گذاران دریافت و پس از مدتی محل سکونت و صندوق را ترک و متواری شدند.

سرهنگ سلیمیان با بیان اینکه متهمان با این شیوه توانسته بودند مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون ریال از سرمایه گذاران کلاهبرداری کنند تصریح کرد: با توجه به اینکه هیچ گونه رد و نشانه ای از متهمان وجود نداشت، کارآگاهان تلاش گسترده و شبانه روزی خود را برای دستگیری آنان آغازکردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان در ادامه عنوان داشت: سرانجام با بکارگیری یک سری اقدامات علمی و تخصصی مخفیگاه متهمان در یکی از محلات شهر اصفهان شناسایی و هر دو نفر دستگیر و حساب های آنها مسدود شد.

سرهنگ سلیمیان با اشاره به شناسایی 11 مالباخته در این پرونده اظهار داشت: با اعتراف صریح متهمان به بزه انتسابی هر دو نفر به منظور انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 796278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =