محمدعلی بهمنی اعلام کرد که به دلیل آن که می‌خواهد دیگر مزاحم ترانه‌های ضعیف نباشد با شرم از ریاست شورای ترانه خداحافظی می‌کند. او تاکید کرد که از اشتباهش برای پذیرش این مسئولیت آگاه است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدعلی بهمنی شاعر سرشناس و رییس شورای شعر و ترانه دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با انتشار متنی در اینستاگرام از این شورا خداحافظی کرد.

این شاعر دراین باره نوشت: سلام و 

نه، امروز دیروز ‌است‌
نه من‌
آن شاعری که دیروز‌
از فردایی می‌سرود‌‌ که:‌
امروز نیست.

از سال ۱۳۴۲ که به ‌مهر‌بانی استادم گرامی‌یاد فریدون ‌مشیری‌ در‌ رادیو سرودن‌ ترانه‌ را تجربه‌ می‌کردم تا امروز، هرگز از تشویقی مغرور و از انتقادی دلگیر نشده‌ام.

در حال ‌حاضر ‌هم با همه ‌تلخی‌هایی که در شورا تحمل می‌کنم دوست ندارم گله‌مند شرایط باشم اما صادقانه اعتراف می‌کنم که در جوانی ‌اگر ذات‌ کلام در بیان را به ‌درستی نمی‌شناختم، در‌‌ مسیر تا هفتاد‌وشش‌ سالگی‌ اندکی‌ شاید آموخته‌ باشم.

لبم ‌عطش‌زده‌ بوسه‌ ‌نیست ‌حرف‌ بزن
شنیدنت عطشِ روح را می‌افزاید.

متاسفانه روزگاری را می‌گذرانیم‌ که‌ برای‌ تخریب «موسیقی» رندانه‌ دارند‌ (ارج باید و نبایدِهای) کلمه در ترانه را از باورهامان می‌ربایند.

جهت اطلاع: من با آگاهی‌ اشتباهم از قبول‌‌ (ریاست‌ شورای ترانه) نه به‌ دلیل اینکه شش ماه است کارشناسانش‌ هم حقوقی دریافت نکرده‌اند. فقط به این دلیل که دیگر مزاحم ترانه‌های ضعیف نباشم. با شرم خداحافظی می‌کنم.»

پست اینستاگرامی محمدعلی بهمنی درباره خداحافظی اش از شورای شعر و ترانه

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 802998

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =