ایسنا نوشت: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران ضمن تاکید به اجرای طرح ترافیک از ۱۵ اردیبهشت ماه، از باز بودن سایت ثبت نام طرح ترافیک تا پایان امسال خبر داد.

محسن پورسیدآقایی با اشاره به اجرای طرح ترافیک سال جاری از ۱۵ اردیبهشت ماه، گفت: شهرداری تهران با توجه به آمادگی کامل برای اجرای طرح ترافیک جدید، برنامه‌ای برای تمدید مهلت اعلام‌ شده ندارد، لذا از عموم مردم می‌خواهیم در روزهای باقی‌مانده نسبت به ثبت‌نام در سامانه «تهران من» به نشانی اینترنتی my.tehran.ir و افزودن مشخصات خودروی خود اقدام کنند و چنان‌چه قصد ورود به محدوده طرح ترافیک از ۱۵ اردیبهشت‌ماه را دارند، کار ثبت‌نام را به روزهای آخر موکول نکنند.

وی با تاکید بر اینکه کسانی که می‌خواهند وارد طرح ترافیک شوند باید قبل از ورود ثبت نام کرده باشند، اظهار کرد: سایت ثبت نام طرح ترافیک تا پایان امسال باز است بنابراین متقاضیان می‌توانند در پایان هر هفته، مجوز روزانه طرح ترافیک را برای تمام روزهای هفته بعد خریداری (رزرو) کنند.

پورسیدآقایی در پایان از عموم شهروندان خواست اطلاعیه‌های قبلی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران درباره طرح ترافیک سال ۱۳۹۷ را به دقت مطالعه کنند. متن کامل این اطلاعیه‌ها در وب‌سایت سازمان به نشانی trafficorg.tehran.ir قابل دسترسی است

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =