تسهیلات ویژه شرکت هواپیمایی قطر برای ایرانی‌ها و فارسی‌زبانان سراسر دنیا

وبسایت فارسی هواپیمایی قطر به منظور رفع نیازهای سفر ایرانیان و فارسی‌زبانان سراسر جهان، تسهیل رزرو پروازها و دسترسی آسان‌تر به اطلاعات این شرکت هواپیمایی از نو طراحی شده است.

وبسایت جدید امکان رزرو بلیت را به شیوه‌ای بسیار ساده برای کاربران ارائه کرده و مشتریان قطرایرویز را قادر می‌سازد تا رزرو و پذیرش اینترنتی (check in) خود را آنلاین انجام داده و آن را مدیریت کنند.

این وبسایت دسترسی آسان به آخرین خدمات، پیشنهادات و محصولات شرکت هواپیمایی قطر را با توجه به آخرین پیشنهادات این خط هواپیمایی مهیا می‌کند.

مسافران ایرانی که از این وبسایت استفاده می‌کنند، می‌توانند با شیوه مرسوم پرداخت در ایران خود یعنی کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب رزرو خود را انجام دهند و از رزرو خدمات سالن انتظار با کارت‌های عضو شبکه شتاب لذت ببرند. این امکان برای اولین بار توسط یک خط هوایی خارجی در ایران در سال 2013 و در راستای رفاه حال مشتریان راه‌اندازی شد و همچنان بدون توقف به کار خود ادامه می‌دهد.

شهاب عطارزاده مدیر کل هواپیمایی قطر در ایران در این زمینه گفت: "قطرایرویز مفتخر است طراحی دوباره وبسایت اختصاصی زبان فارسی این شرکت هواپیمایی را رسما اعلام کند. این وبسایت جدید، ادامه‌ تعهد این شرکت حمل و نقل هوایی به مسافران را نشان می‌دهد و آنها را قادر می‌سازد تا ضمن سهولت در پرداخت هزینه‌های سفر، پیشنهادات ویژه برای مسافران ایرانی را به سادگی دنبال کنند."

این وبسایت با آدرس https://www.qatarairways.com/fa-ir/homepage.html قابل دسترسی است.

هواپیمایی قطر

شرکت هواپیمایی قطر در حال حاضر 29 پرواز هفتگی از 3 شهر بزرگ ایران یعنی تهران، مشهد و شیراز را ارائه می‌‌دهد. گردشگران با یک توقف کوتاه در فرودگاه بین‌المللی حمد، هاب و خانه قطرایرویز در دوحه به عنوان تنها فرودگاه 5 ستاره در خاورمیانه می‌توانند به بیش از 150 مقصد تجاری و تفریحی در 6 قاره از طریق شبکه جهانی گسترده این خط هوایی دسترسی داشته باشند.

هواپیمایی قطر پروازهای مستقیم به تهران را در سال 2004 آغاز کرد، پروازهای مشهد خود را از سال 2006 راه‌اندازی کرد و شیراز را در سال 2011 به شبکه خود اضافه کرد.

این خط هوایی در سال 2018 و از سوی مرکز معتبر اعطاي جوايز شرکت‌های هواپيمايی موسوم به "اسکای ترکس، عناوین «بهترین بیزینس کلاس جهان»، «بهترین صندلی بیزینس کلاس»، « بهترین خط هوایی خاورمیانه» و «بهترین سالن فرست کلاس خطوط هوایی دنیا» را از آن خود کرد.

قطرایرویز یکی از خطوط هواپیمایی است که سریع‌ترین فرآیند رشد را در دنیا داشته و دارای ناوگان مدرنی با بیش از 220 هواپیما در حال پرواز به مقاصد تفریحی و تجاری در 6 قاره است.

2121

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =