حجت الاسلام امیر حسین شهبازی، یکی از طلبه هایی ست که اخیرا تصاویر وی توسط برخی افراد سودجو کپی برداری شده و در پیجی به نام احمد دشتلو با اطلاعات دروغ و توهین آمیزی منتشر می شود.

به گزارش خبرآنلاین این طلبه حوزه علمیه با ارسال یادداشتی به خبرآنلاین اطلاعات منتشر شده با تصویر خودش در برخی رسانه های ضدنظام را تکذیب کرد.

متن ارسالی وی به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
پناه می برم به خدا از تهمت زنندگان، پناه می برم به خدا از دروغگویان.
این جانب امیر حسین شهبازی طلبه ساده ای که در تهران مشغول به تحصیل هستم و نه مدرس حوزه علمیه، نه مدرس دانشگاه، نه مربی جودو و نه طلبه ای از مشهد.
اینها جزئی از اباطیلی هستند که به نام احمد دشتلو و با عکس بنده منتشر شده است و بنده صراحتاٌ و علناٌ این هویت منتشر شده در فضای مجازی در چندروز گذشته را تکذیب می کنم.
در روز های گذشته تصویری برای بنده ارسال شد که متنی تنش زا و خلاف اعتقادات من و کاملا خلاف عقل، عرف و شرع در آن جای گرفته بود.
این متن با تصاویر بنده که توسط معانیدن کپی برداری شده و در پیجی به نام احمد دشتلو منتشر شده بود که ابتدائا این سوال برای من پیش آمد که این کار چه کسی می تواند باشد و به په دلیلی انجام شده؟
اما به هیچ جوابی نرسیدم و منتظر اتمام این ماجا بودم که ناگهان تصاویر خود را رسانه های معاند نظام مشاهده کردم اما نه با اسم و مشخصات بنده با صفحه ای جعلی.
در این جا از شخص یا اشخاصی که سبب این توهین به نظام مقدس جمهوری اسلامی شده و سپس این جعل ناروا به بنده را انجام داد اند ابتدا به درگاه خداوند منان و سپس به مراجع قانونی شکایت می کنم.
نه فقط به علت توهین به شخص خودم بلکه به خاطر توهین و بدبین کردن مردم نسبت به روحانیت و به دلیل به بازی گرفتن احساسات مردم شریف ایران. تُعِزُّ مَن تَشاءُ وَتُذِلُّ مَن تَشاءُ . امیر حسین شهبازی.



/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام NL ۰۷:۱۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
    60 4
    فضای مجازی خوبه
  • بی نام A1 ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
    9 178
    ولی حرف درستی زده مردم بین ولایت اسلام و ولایت طاغوت یک راه رو باید انتخاب کنند.اگه ولایت طواغیت رو میخان باید هزینشو هم بدن ما پیروز میشیم یا شهید میشیم که هردوشم برای ما پیروزیه
    • رحيم IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
      43 10
      چقدر تفاوت ميتونه باشه.طرز فكر براي من تعجب برانگيز هستش.آيا حكومت شاه زمين سوخته تحويل داد يا كشور با كلي سرمايه موجود و... متاسفم براي اين نوع نگرش.
  • بی نام US ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
    8 17
    برای من عجیبه که بعضی از مردم آدم شارلاتان خالی بند و فرصت طلبی از جنس آقای زم در آمدنیوز رو نشناختن. کافیه کمی به پرت و پلاها و به ظاهرافشاگریهاش با دیده عقلانی نگاه کنید تا احساسی. اینها ژست مخالفت با حکومت می گیرن که هر کی بهشون انتقاد کرد بگن این از طرف حکومته. من در خارج از ایران هستم و از این جور آدمها اینجا ریخته.
  • بی نام A1 ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
    21 5
    فضای مجازی ما واقعا مسخره شده البته حکومت مقصره، زمانی که سختگیری های بی مورد میکردن فکر میکردن تا همیشه میتونن ادامه بدن
  • بی نام A1 ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
    8 21
    من خدا رو شکر در هیچ گروه تلگرامی و ... عضو نیستم راحت یک مشت مزخرفات و ناامیدی تحویل مردم می دهند واقعا دیگه گندش دراومده
  • سيد حسام الدين يگانه A1 ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
    40 8
    الان هم اين سرزمين سوخته است بي انكه كسي بخواهد از روي عمد عليه نظام كاري بكند.بيكاري/فقر/گراني /تورم/تحريم/بلاهاي طبيعي/رانت خواري/فيشهاي نجومي و.........اينها اين سرزمين رو سوزانده نه اين طلبه بيچاره.
  • بی نام IR ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
    4 48
    اگه جمهوری اسلامی نباشه ما هم نیستیم. البته جمهوری اسلامی که توش واقعا تو همه موارد به" اسلام ناب محمدیص" عمل بشه.
  • بی نام A1 ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۷
    51 0
    پس انشالله شهيد شوي