وزیر امور اقتصادی و دارایی شامگاه امشب در حاشیه بازدید از خزانه داری کل کشور از رشد 42 درصدی پرداخت های عمرانی در سال 1396 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از شادا، دکتر مسعود کرباسیان با اعلام این خبر اظهار داشت: تا عصر امروز 34 هزار و 500 میلیارد تومان بودجه عمرانی پرداخت شد که این رقم تا فردا که حسابهای سالجاری بسته خواهد شد افزایش نیز خواهد داشت.

وی در خصوص پرداختی های جاری نیز گفت: در حالیکه هنوز 24 ساعت دیگر تا بستن حسابهای سال 1396 فرصت داریم، کلیه پرداختی های مربوط به حقوق و دستمزد که رقمی بالغ بر 305 هزار میلیارد تومان بور، انجام شده و کسری در این خصوص نداریم.

وزیر اقتصاد تصریح کرد: 70 درصد از درآمدهای سالجاری غیرنفتی و از محل درآمدهای مالیاتی، سود سهام شرکتهای دولتی و فروش داراییهای مازاد دولت بود و این همان چیزی است که به دنبال تحقق آن در بودجه بودیم.

کرباسیان با اشاره به برنامه دولت برای توسعه اشتغال گفت: 12 هزار میلیارد تومان برای مشاغل کوچک در صنایع مختلف در روستاها و شهرهای کوچک تخصیص داده شد و قطعا برای سال آینده هم این تخصیص ادامه خواهد یافت.

وی جایگزینی خودروهای فرسوده را به عنوان طرحهایی که هم اشتغالزا است و هم به محیط زیست کمک می کند را از جمله برنامه های دولت نامبرد که در سالجاری آغاز و در سال آینده نیز با جدیت دنبال خواهد شد.

35225

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 764055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =