جانشین معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری کرج از مناسب سازی و ایمن سازی پیاده رو های میدان شهید مدنی واقع در جهانشهر خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه خبری شهرداری کرج: غلامرضا رضوانی ، با اعلام این مطلب، گفت: مناسب سازی مسیرهای پیاده راه نه تنها برای کم توانان جسمی و حرکتی از اهمیت حیاتی برخوردار است بلکه ایمنی تردد را برای سایر شهروندان نیز فراهم می کند.
رضوانی اضافه کرد: بر همین اساس و طبق نتایج و اهدافی که در همایش های متعدد مناسب سازی معابر با حضور بخش ها و حوزه هایی چون؛ شهرسازی، فنی عمرانی و حمل و نقل و ترافیک در نظر گرفته شده است، این معاونت نسبت به اصلاح معابر شهری به ترتیب اولویت اقدام کرده است.
به گفته این مسول، تسهیل در عبور و مرور عابران پیاده، شهروندان و بخصوص مراجعه کنندگان به اداره بهزیستی شهرستان کرج که با مشکلات ویژه ای در این مسیر روبرو بودند، عمده ترین هدف در اولویت قرار دادن معبر مذکور برای اصلاح و مناسب سازی آن بود.
جانشین معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرج، به تشریح این اقدام پرداخت و ادامه داد: پروژه ایمن سازی و مناسب سازی پیاده رو ضلع غربی میدان شهید مدنی واقع در خیابان جهانشهر در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک قرار گرفته است و به زودی تکمیل خواهد شد.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 783119

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =