چرا دختر مقام مسئول در کمیته المپیک به بازی‌های آسیایی رفته؟

اعزام دختر عاطفه اسلامیان مدیر روابط بین‌الملل کمیته ملی المپیک به بازی‌های آسیایی یکی از اتفاقات خبرساز ورزش در 24 ساعت گذشته بوده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تقریبا به اندازه تعداد ورزشکاران اعزامی به بازی های آسیایی اندونزی ، همراه در کاروان حضور دارد و کاروان 670 نفره ایران ، 370 ورزشکار و 300 همراه دارد. این اتفاق باعث شده تعداد افراد غیرضروری در لیست افراد اعزامی هم زیاد باشند. اقلا افرادی که بتوان روی آنها انگشت گذاشت و پرسید آنها در جاکارتا یا پالمبانگ چه می کنند.
یکی از مهمترین افرادی که خبرساز شده است ، دختر عاطفه اسلامیان ، مدیر روابط بین الملل کمیته ملی المپیک است. او چرا دخترش را به این سفر برده که اینچنین خبرساز شده و جنجال به پا کرده است ، پرسش خبرآنلاین از اصغر رحیمی معاون کاروان اعزامی به این بازی ها بود. رحیمی در این باره توضیح می دهد:«ایشان از قبل از اعزام تیم اعلام کردند که در تابستان به دلیل تعطیلات مدارس و مشکلاتی که برای تنها گذاشتن دخترشان داشتند ، نمی توانستند او را در تهران بگذارند و به همین خاطر تمام هزینه های مربوط به فرزندشان را به صورت شخصی پرداخت کردند و او را نه به عنوان سهمیه که با هزینه شخصی به همراه شان آورده اند.»
این توضیحی است که این مقام مسئول درباره این خبر جنجالی داده است. رحیمی درباره کاروان عریض و طویل ایران توضیحات مفصلی داده که تا ساعتی دیگر می توانید این گفت و گوی صریح را در خبرآنلاین بخوانید.


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 798159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
    15 4
    کاش فقط یکبار با یکی از مسئولین برخورد جدی و قانونی میشد تاشاهد این بریز بپاشها نبودیم
  • بی نام IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
    17 2
    از الان منتظر باشید که همه این دوستان اعلام خواهند کرد که با هزینه شخصی رفتند و بعدش هم از زمین و زمان طلبکار خواهند شد.
  • بی نام A1 ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
    14 5
    خوب یکنفر دیگر را می فرستادند. لزومی نداشته این خانم حتما برند
  • بی نام A1 ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
    18 3
    یادمه این دولت که اومده بود روی کار چقدر به دولت قبل ایراد می گرفت بابت این کارها ولی گذشت زمان معلوم کرد همشون مثل همند.
  • بی نام IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
    5 3
    چرا دختر مقام مسئول در کمیته المپیک به بازی‌های آسیایی رفته؟ 1 ژن خوب 2 بابای مسئول 3 رفته گل بچینه 4 شایدم رفته گلاب بیاره اما چرا اونجا رفته
  • مهرداد A1 ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۸
    2 2
    تا زمانی که سندی مبنی بر استفاده از سهمیه ارائه نشده، محکوم کردن یک کار عجولانست... بهتره صبر کرد و بعد قضاوت کرد...