در روز دوشنبه 28 اسفند، سوالی درباره حقوق دختر نایب رییس اصلاح طلب مجلس پربازدید شد. اخباری درباره آخرین خبرها از تعیین حداقل دستمزد و انتقادی جدی از برنامه «دورهمی» بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، واکنش سردار غیب‌پرور به درخواست‌ها برای مسابقه دادن ورزشکاران ایرانی با حریفان اسرائیلی پربازدید شد. حقوق دختر نایب رئیس اصلاح‌طلب مجلس چقدر است؟ هم مخاطبان زیادی پیدا کرد. آیا زهرا رهنورد به دختر خیابان انقلاب هدیه داد؟ از دیگر پربازدیدهای این سرویس بود.

در سرویس اقتصاد، پیش بینی افزایش قیمت مسکن در سال ۹۷ از پربازدیدها بود. خبری درباره قیمت خودروهای داخلی در آخرین روز سال96 هم توجه عده زیادی از کاربران را به خود جلب کرد. آخرین خبرها از تعیین حداقل دستمزد هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس فرهنگ، گزارش مستقیم الناز شاکردوست از بازی بارسلونا در نیوکمپ کلیک زیادی خورد. انتقادی جدی از برنامه «دورهمی» و سوالات مهران مدیری دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. بسیاری نیز بر روی خبری با عنوان هومن گامنو در یک برنامه نوروزی کلیک کردند.

در سرویس جامعه، مخاطبان روی خبری با تیتر نیم‌میلیون نقشه گردشگری به‌روز برای سفرهای نوروزی کلیک کردند. اتفاق عجیب در شهرداری تبریز نیز توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. همچنین خبری با عنوان اگر پوست چرب دارید با این روش‌ها درمان می‌شوید کلیک زیادی خورد.

در سرویس بین‌الملل، کره شمالی و آمریکا به توافق رسیدند از خبرهای پربازید امروز بود. همچنین مخاطبان زیادی بر روی خبری با تیتر ترامپ اخراج این مرد را «روز بزرگ دموکراسی» خواند کلیک کردند. موگرینی تکلیف ترامپ را روشن کرد نیز بیننده زیادی داشت.

در سرویس ورزش، تصمیم عجیب سرمربی الجزایر برای دیدار دوستانه با ایران پرخواننده شد. در ادامه، نام دوپینگی‌های فوتبال ایران اعلام شد مورد توجه قرار گرفت. چرا برای انتقاد از کی‌روش،تحقیر نژادی می کنید؟ هم کلیک زیادی را به خود اختصاص داد.

در سرویس طنز و کاریکاتور، کاریکاتوری با عنوان رحیم‌مشایی رو اینطوری بردن زندان مورد توجه مخاطبان قرار گرفت.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 764037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =