امنیت خوبی در منطقه کردستان حاکم شده است

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در حاشیه رزمایش امنیتی محرم گفت: با توجه به حضور سپاه و اقدامات موثر، امنیت بسیار خوبی در منطقه کردستان برقرار شده است.

سردار پاکپور

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، سردار محمد پاکپور در حاشیه برگزاری مرحله نهایی رزمایش محرم 2 در منطقه عمومی شاهو شهرستان کامیاران به خبرنگاران گفت: مرحله نهایی رزمایش محرم 2 که قریب به یک هفته شروع شده، امروز در منطقه عمومی شاهو در محدوده شهرستان کامیاران برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: این رزمایش در مدت یک هفته برگزاری مراحل مختلفی داشته است که مسائلی مربوط به دفاع شهری و اغتشاشات در آن تمرین شده و امروز مرحله نهایی آن است.

به گفته سردار پاکپور، منطقه شاهو یک منطقه پیچیده جغرافیایی هست که سال‌های قبل این منطقه نه پاسگاهی داشتیم و نه جاده‌ای بود بلکه محل تاخت و تاز ضدانقلاب بود که به حمد خدا از کوهسالان تا پایین روانسر که شاهو امتداد دارد، هم جاده زده‌ایم و هم پاسگاه‌های مختلفی را برای ایجاد امنیت ایجاد کرده‌ایم که امنیت بسیار خوبی در منطقه کردستان برقرار شده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: با توجه به حضور سپاه و اقدامات موثر، امنیت بسیار خوبی در منطقه کردستان برقرار شده است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته محرم 1 در اشنویه آذربایجان غربی برگزار شد و امسال محرم2 در منطقه شاهو در حال برگزاری است، که در این رزمایش لشکر 22 بیت‌المقدس کردستان به همراه سپاه کامیاران، سپاه سروآباد و سپاه مریوان در این رزمایش شرکت دارند.

سردار پاکپور ادامه داد: دو هدف عمده از رزمایش در مناطق امنیتی مدنظر است که یک عده یگان‌ها و نیروهای جدیدی است که فارغ‌التحصیل شده‌اند عملا می‌آیند یک حرکت‌های تاکتیکی واقعی را در منطقه انجام می‌دهند، به تاکتیک‌ها و روش‌ها آشنا می‌شوند و هدف‌های دیگری که در رزمایش‌ها دنبال می‌کنیم.

وی ادامه داد: این منطقه، منطقه‌ای بوده که مورد علاقه ضدانقلاب بوده است بایستی همه کسانی که در این منطقه هستند نسبت به جغرافیا و محیط اینجا کاملا شناخت پیدا کنند، در این رزمایش شناخت پیدا می‌کنند و ترکیب رسته‌ها و واحدها و هماهنگ‌کردن آنها در این منطقه بسیار مهم است، که این فضا در قالب این رزمایش ایجاد می‌شود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 811190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =