امیر قلعه‌نویی منطق نقطه‌ای خاص خودش را دارد و بی‌توجه به اینکه کلام منتقدش چیست فقط دفاع سنتی خود را انجام می‌دهد.

عرفان حاج‌بابایی: امیر قلعه‌نویی انتقادهایی جدی به عادل فردوسی‌پور دارد و این اصلا بحث امروز و دیروز نیست که در این دعوای دو سویه دو طرف در این یک دهه بارها برای هم خط و نشان کشیده‌اند و هر کدام بر اساس معیارهای حرفه‌ای‌شان نکاتی گفته‌اند.

در دل آخرین مصاحبه انتقادی قلعه نویی از مجری ۹۰ اما نکته‌ای قابل تامل وجود دارد. قلعه‌نویی از فردوسی‌پور پرسیده آیا به خاطر کی‌روش استنلی از مردم عذرخواهی می کند؟

کی‌روش استنلی مهاجمی برزیلی است که قلعه‌نویی بازی‌اش را پسندید و سال قبل به ذوب آهن آورد. گل های حساسی برای تیمش زد و حالا در سپاهان هم یاری کلیدی لست.

در همان بدو حضور این برزیلی در ایران فردوسی‌پور انتقاداتی درباره این بازیکن داشت که اشاره امروز قلعه‌نویی به آنهاست اما ماجرا چه بوده؟

سازمان لیگ برای جذب بازیکنان خارجی آیین نامه مشخصی ابلاغ کرده است. اینکه تیم ها حق ندارند از دسته دوم لیگ های خارجی بازیکن بگیرند. درباره فوتبال برزیل البته تا دسته دوم هم آزاد است اما کی‌روش استنلی از تیمی دسته سومی به ذوب آهن آمده بود که از نظر قوانین اجرایی لیگ برتر با قانون در تضاد بود.

یعنی حتی اگر او کیفیت کریس رونالدو را هم پیدا می کرد همچنان در زمان عقد قرارداد با ذوب آهن تمام ضوابط داخلی جذب بازیکن خارجی در پرونده اش لحاظ نشده بود و از نظر آیین نامه ای مشکل وجود داشت.

ولی قلعه‌نویی همچنان با منطق خاص خودش پیش می رود درحالی که رسانه باید چنین پرسشگری‌هایی را داشته باشد.


258 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 814059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =