پرویز پرستویی بر خلاف ادعایی که پیش از این داشت، در برنامه‌ای با محوریت وصیت‌نامه شهدای دفاع مقدس در تلویزیون حضور پیدا می‌کند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پرویز پرستویی بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون هر شب با مجموعه 365 قسمتی «ستارگان راه» که به خوانش فرازهایی از وصیت نامه شهدا اختصاص دارد به تلویزیون می آید.

او در این مجموعه که از جمعه اول تیرماه روی آنتن شبکه سه می رود، پیش از اذان ظهر و مغرب مهمان خانه های مردم شده تا آن ها را مهمان فرازهایی از وصیت شهدا کند.

این اتفاق در حالی رخ خواهد داد که این بازیگر پیش از این با انتشار متنی در اینستاگرام برای حضور در صداوسیما شرط گذاشته بود که پوریا تابان مجری سابق تلویزیون مجوز فعالیت دوباره در تلویزیون را کسب کند

این بازیگر اعلام کرده بود که حتی تا تحقق نیافتن این وعده، تلویزیون خبر درگذشتش را هم اعلام نکند. (اینجا)

این سخنان پرستویی در رسانه های مختلف بازتاب های متفاوتی داشت و افراد و رسانه ها واکنش های متفاوتی به آن نشان دادند.

پس از گذشت مدتی نسبتا طولانی از این اظهارات پرستویی، دیدن این بازیگر در قالب یک برنامه متفاوت در قاب تلویزیون موجب تعجب و شگفت زدگی مخاطبان شد، این بار پرستویی در ویژه برنامه جام جهانی شبکه سه با نام «2018» در تلویزیون حضور پیدا کرده بود و نریشن آیتمی درباره تیم ملی ایران را خواند.

این حضور او واکنش های منفی زیادی را در پی داشت و زمینه ساز انتقادهای زیادی از پرستویی شد تا جایی که این بازیگر با انتشار متنی در اینستاگرام به این حواشی پاسخ داد.

پرستویی در این باره اینطور نوشت: «دوستان عزیزم، این مصاحبه بنده دیشب از صدا و سیما پخش شد .از دیشب انتقاد هایی به بنده در دنیای مجازی شده و همچنان از طرف عده ای از هموطنان خوبم ادامه داره، آنهم مبنی بر اینکه (مگه شما قبلا اعلام نکردید که دیگر پا به صداو سیما نخواهم گذاشت ...)

ممنون از نقدتون کاملا حق با شماست. اما لازم دیدم که یک توضیح کوچکی در این خصوص بدم که این مصاحبه قبلا ضبط شده و یک ماه پیش بنده به آقای فردوسی پور عزیز قول داده بودم و این مصاحبه در دفتر ایشان ضبط شده ومربوط به دیشب نبوده است.

البته بنده قرار نیست چیزی رو به کسی ثابت کنم ولی دیدم بعضی از دوستان خیلی زود قضاوت کردند لازم دیدم ذهن این عزیزان روشن بشه.»

حال باید دید که حضور دوباره این بازیگر در تلویزیون چه توجیهی خواهد داشت و این بازیگر درباره حضور دوباره اش در تلویزیون چه توضیحی خواهد داد.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 13
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام US ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
    3 3
    بازیاش عالی ان
  • اهل منطق A1 ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
    4 1
    دیگران صد وعده دادند و وفا نکردند حالا ما یه چی گفتیم گیر دادین
  • بی نام IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
    4 0
    بی پولی باعث خیلی چیزها میشه. خلف وعده که مهم نیست.
  • بی نام AT ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
    کی به این وصیتنامه ها گوش می کنه؟
  • بی نام A1 ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
    0 3
    اقا پرویز ای ول داری شما هم‌می دونید اختلافات و تفرقه داخلی باعث گستاخیه دشمنا می شه
  • بی نام IR ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
    8 0
    ایین بنده خدارو زیادی جدی نگیرید بذار تو حال خووودش باشه نه نمیخواد افطاری شرکت کنه خخخخخخخخخخخخ
  • بی نام IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
    3 4
    درود بر استاد پرستویی
  • سهراب IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
    3 5
    جناب پرستویی توی فضای مجازی خیلی پر کار هستن و شعار هم خیلی زیاد میدن.... رفتار دوگانه ی ایشون و حاشیه های پیرامون ایشون باعث شده حتی روی کیفیت نقش ها و بازی هاشون هم تاثیر منفی گذاشته بشه و دیگه شاهد اون نقش آفرینی ها و بازی های درخشان و خیره کننده از ایشون نباشیم....
  • محمدرضا A1 ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
    2 1
    دیگه به وصیت شهدا که نمیتونسته نه بگه.
  • بی نام A1 ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
    2 3
    آقای پرستویی خیلی کارهای دیگه ای هم میکنه که با مراجعه به اینستای ایشون متوجه میشید چقدر موضوع خوب واسه کار کردن میتونید داشته باشید. چطوره که شما فقط به این مطلب می پردازید. هر دلیلی هم که داشته باشه چه اهمیتی داره؟ حالا مچ ایشون رو هم گرفتید، واقعا هدف و آرمان شما از پرداختن به این موضوعات چیه؟
  • امیر IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
    2 0
    جناب پرستویی در ویژه برنامه 2018 شبکه 3 هم حاضر شده و متن یکی از آیتم های برنامه را خواند و پس از آن هم در مصاحیه ای در همان شبکه و همان برنامه راجع به آن صحبت کرد. این را که دیگه می بینند جناب بی نام
  • ساده IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
    2 0
    خب به فکر نون باید باشن
  • فردین A1 ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
    2 4
    برایتان عمیقامتاسفم اینقدردرخدمت اصلاح طلبان بخاطرمنافعتان هستیدوبارسانه ملی مشکل داریدخبرانلاینی هاامیدوارم نظرم رامنتشرکنید