گیل نگاه نوشت: معاون سیاسی استانداری گیلان گفت: برای پخش مستقیم دو بازی باقی مانده مرحله گروهی از سوی استانداری گیلان و شخص استاندار به عنوان نماینده عالی دولت حمایت و همکاری لازم نسبت به پخش مستقیم مسابقات و نشاط اجتماعی ناشی از آن را دارد و هیچ گونه مانع و مخالفتی وجود ندارد.

انتشار خبری مبنی بر عدم پخش مستقیم دو دیدار آخر ایران در جام جهانی در پیاده راه فرهنگی شهر رشت از سوی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت با واکنش های اعتراضی متعددی در شبکه های اجتماعی و افکار عمومی همراه شد.

در همین رابطه علی اصغر جمشیدنژاد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته از سوی استانداری گیلان برای پخش مسقیم بازی اول ایران در جام جهانی تصریح کرد: اولین دیدار تیم ملی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که با پیروزی نیز همراه بود، در شهرستان های مختلف سطح استان و با استقبال گسترده مردم بویژه در شهرهای رشت و لاهیجان همراه شد که خوشبختانه مشکل و نارضایتی خاصی نیز به همراه نداشت.

جمشیدنژاد افزود: برای پخش مستقیم دو بازی باقی مانده مرحله گروهی نیز از سوی استانداری گیلان و شخص استاندار به عنوان نماینده عالی دولت حمایت و همکاری لازم نسبت به پخش مستقیم مسابقات و نشاط اجتماعی ناشی از آن را دارد و هیچ گونه مانع و مخالفتی وجود ندارد.

معاون استاندار گیلان افزود: درخواست فرمانداران هر کدام از شهرستان ها پس از بررسی موارد و طی فرآیند قانونی مورد رسیدگی و موافقت قرار خواهد گرفت که تعدادی از شهرستان ها درخواست خود را اعلام کرده اند اما درخواستی از شهر رشت تا این لحظه ارائه نشده است.

معاون استاندار گیلان گفت: تنها ملاحظه موجود برای بازی امروز در شهرستان رودسر است که با توجه به حادثه وقوع سیل در منطقه کاکرود این شهرستان و به احترام درگذشت تعدادی از هم استانی ها و داغدار بودن مردم منطقه، پخش مستقیم بازی منتفی اعلام شد.

تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه از ساعت ۲۲:۳۰ امشب به مصاف اسپانیا خواهد رفت.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =