۰ نفر
۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۵:۵۳
محصولاتی که اپل دیشب رونمایی نکرد

دیشب اپل فقط 3 مدل آیفون و یک مدل ساعت هوشمند نسل جدید سری 4 را رونمایی کرد.

 

به گزارش خبرآنلاین، اما دیشب خبری از مک جدید، آی پد پرو جدید، ایرپاور و یا هدفون بی‌سیم ایرپادز 2 نشد. {لینک}

گفته می‌شود اپل رخداد دیگری به نام رونمایی ماه اکتبر را پیش رو دارد و دست‌کم برخی از سخت‌افزارهای رونمایی نشده را آنجا خواهیم دید. البته تاریخ رونمایی با عرضه فرق خواهد داشت و اوایل 2019 محصولات جدید را خواهیم دید.

ایرپادز 2 با قابلیت شارژ بی‌سیم قبلاً تصویرش لورفته و اپل قصد توسعه یک هدفون باکیفیت ضد نویز را در نسل جدید هدفون خود دارد. عرضه محصولات بهتر از سوی رقبا باعث شده است تا اپل در رونمایی کمی درنگ کرده تا محصول خود را قبل از عرضه در بازار، آپدیت کند.

از سوی دیگر آی پد پرو با شکل و شمایل طراحی آیفون ایکس(10) نسل بعدی را تشکیل می‌دهد که همگان منتظر رونمایی آن بودند. دو مدل 11 و 12.9 اینچی با طراحی جدید دیشب رونمایی نشدند و ممکن است در رخداد اکتبر رونمایی شوند.

مدل جدید دو لپ‌تاپ مک بوک پرو 13 و 15 اینچی جولای همین امسال رونمایی شدند اما شایعه شده بود که مک بوک ایر نسل جدید با شکل و شمایل آیفون ایکس رونمایی می‌شود که نشد.

آیفون SE2 نیز همگان به‌عنوان تنها آیفون 4 اینچی منتظر رونمایی‌اش بودند که اتفاق نیفتاد.

شارژر بی‌سیم نسل جدید، سرویس TV جدید که اپل سرمایه‌گذاری سنگینی کرده است، اسپیکر هوشمند هوم پاد جدید و اپل تی وی؛ بخشی از سخت‌افزار و نرم‌افزار اپل است که دیشب به دلایلی رونمایی نشد و شاید در رونمایی اکتبر آن‌ها را ببینیم.

 

5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 804337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =