در روز سه شنبه 29 اسفند، پاسخ فرزند سیدحسن خمینی به شازده خواندنش پربازدید شد. اخباری درباره افزایش 19.8 درصدی حداقل دستمزد سال 97 کارگران و تنهایی بازیگر زن در لحظه تحویل سال بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، پاسخ اینستاگرامی فرزند سیدحسن خمینی به لاکچری و شازده خواندنش پربازدید شد. عیدی متفاوت آیت‌الله هاشمی به همسرش هم مخاطبان زیادی پیدا کرد. معلم اخلاق در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد از دیگر پربازدیدهای این سرویس بود.

در سرویس اقتصاد، افزایش ۱۹.۸ درصدی حداقل دستمزد ۹۷ کارگران در انتظار تصویب از پربازدیدها بود. خبر مهم برای متقاضیان تسهیلات مسکن در سال 97 هم توجه عده زیادی از کاربران را به خود جلب کرد. حداقل حقوق کارگران در سال آینده بازدید زیادی داشت.

در سرویس فرهنگ، تنهایی بازیگر زن در لحظه تحویل سال کلیک زیادی خورد. واکنش سیامک انصاری به شایعه دعوایش با مهران مدیری
دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. بسیاری نیز بر روی خبر بهزاد رفیعی درگذشت کلیک کردند.

در سرویس جامعه، مخاطبان روی خبری با تیتر ​طولانی‌ترین خیابان دنیا کجاست؟ کلیک کردند. اهدای کمک پنج میلیون تومانی از سوی رییس جمهور به زلزله‌زدگان کرمانشاه نیز توجه مخاطبان را به خود جلب کرد. همچنین خبری با عنوان استقرار ایست بازرسی در ۴۰۰ نقطه از تهران کلیک زیادی خورد.

در سرویس بین‌الملل، جلسه ۲۰ دقیقه‌ای شورای امنیت با ناکامی آمریکا به پایان رسید از خبرهای پربازید امروز بود. همچنین مخاطبان زیادی بر روی خبری با تیتر اردوغان عراق را تهدید به حمله نظامی کرد کلیک کردند. پاسخ توئیتری ظریف به پیام نوروزی ترامپ نیز بیننده زیادی داشت.

در سرویس ورزش، شفر ۳ آبی‌پوش را نمی‌خواهد پرخواننده شد. در ادامه، خاطره جالب فرشاد احمدزاده از انگلیسی صحبت کردن بیرانوند با داور مورد توجه قرار گرفت. پست اینستاگرامی خلاقانه فرهاد مجیدی به مناسبت نوروز ۹۷ هم کلیک زیادی را به خود اختصاص داد.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 764245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =