رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر خرم آباد در نشست هم اندیشی روز نکو داشت خرم آباد گفت: هدف ما برگزاری روز نکوداشت خرم آباد متناسب با شان شهروندان خرم آبادی و ظرفیت های متعدد آن است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، رستم کوشکی افزود: یکی از ظرفیت های خرم آباد که امسال با آن روبرو بودیم حضور متعدد گردشگران و مسافران در خرم آباد بود که به دلیل برنامه ریزی مسئولان و مهمان نوازی مردم رضایت گردشگران را به دنبال داشت.

وی ادامه داد: برگزاری چنین جلساتی به منظور ارائه نظرات و پیشنهادات در راستای هرچه بهتر برگزارشدن روزنکو داشت خرم آباد است.

کوشکی با اشاره به این مطلب که مردم خرم آباد شهرنشین هستند اما بسیاری از آنها شهروند نیستند، گفت: در واقع بخش قابل توجهی از مردم با قوانین و حقوق شهروندی آشنا نیستند لذا ضرورت دارد آموزش حقوق شهروندی را در سرلوحه برنامه های شورا وشهرداری داشته باشیم

رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر خرم آباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تشکیل کمیته حقوق شهروندی، بیان کرد: با پیشنهاد معاون حقوق بشر وزارت دادگستری در راستای راه اندازی کلینیک حقوق شهروندی یک اتاق در ساختمان شورای اسلامی شهر خرم آباد با حضور نماینده کانون وکلا،کارشناس روانشناسی، نماینده استانداری و مددکار اجتماعی برای رفع مشکلات شهروندان اختصاص پیدا کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 772572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =