انحراف ترافیک در محدوده کارگاه تقاطع غیر همسطح گلشهر

مدیر مهندسی ایمنی و ترافیک شهرداری زنجان از انحراف ترافیک در محدوده کارگاه تقاطع غیر همسطح گلشهر خبر داد و گفت : جهت احداث تقاطع در دست اجرای پروژه ناچار به ایجاد محدودیت تردد برای خودروی عبوری هستیم که امیدواریم با همکاری و مشارکت شهروندان مشکلی در جهت پیشرفت پروژه ایجاد نگردد.

به گزارش خبرآنلاین، سمانه شاددل افزود : با عنایت به تفویض اختیار صورت گرفته توسط معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری زنجان به کمیته فنی ترافیک جهت تسریع در اجرای عملیات مربوط به انحراف و یا محدودیت ترافیک مراتب سریعا به کمیته فنی ارسال و در باره محدودیت ترافیک و ایمن سازی آن با بازدید میدانی از محل تصمیم گیری شد .

وی ادامه داد : در این محدودیت ترافیک مسیر شرق به غرب با کمی انحراف به سمت شمال تردد خواهند داشت و مسیر جنوب به غرب با با محدودیت عرض مواجه می‌شوند و همچنین مسیر جایگزین شمال به جنوب ( بلوار شهید شهریاری ) از بلوار ملا صدرا می‌باشد .
مدیر مهندسی ایمنی و ترافیک شهرداری زنجان دور برگردان شرق در مقابل مجتمع آدونیس جمع و به فاصله ۳۰۰ متری از محل فعلی جابه جا می شود .

شاددل اظهار داشت : با عنایت به انحراف مسیر غرب به جنوب و غرب به شرق به سمت جنوب قبل از آپارتمانهای کیهان ، رانندگان با کاهش عرض و انحراف مسیر ادامه مسیر خواهند داد .
وی به رانندگان توصیه کرد : لذا حفظ سرعت مطمئنه و رعایت نکات ایمنی مورد تایید و تاکید شهرداری از همشهریان می‌باشد .

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =