ایسنا نوشت: شرکت "اپل" در نظر دارد برای گسترش پروژه‌های مربوط به انرژی تجدیدپذیر در چین، یک بودجه 300 میلیون دلاری فراهم کند.

شرکت اپل قصد دارد به گسترش مزارع انرژی خورشیدی و بادی در چین کمک کند.

این شرکت، در تلاش برای فراهم کردن یک بودجه 300 میلیون دلاری است و در نظر دارد این بودجه را تا چهار سال آینده، در منابع تجدیدپذیر سرمایه‌گذاری کند. اپل برای این کار، با 10 شرکت از شرکت‌های وابسته به خود همکاری می‌کند. مدیریت این بودجه موسوم به "بودجه انرژی پاک چین"، بر عهده شرکت اروپایی " DWS Group" خواهد بود.

اپل معتقد است که می‌توان بودجه مورد نظر را در زمینه تولید انرژی سرمایه‌گذاری کرد؛ بنابراین شرکت‌هایی که با اپل مشارکت می‌کنند، دسترسی بهتری به منابع انرژی تجدیدپذیر خواهند داشت. بسیاری از شرکت‌های وابسته به اپل، در چین قرار دارند و این به معنای دسترسی گسترده‌تر شرکت‌ها به منابع انرژی خورشیدی و باد خواهد بود.

هنوز مشخص نیست که چه مقدار از این بودجه، از صندوق ذخایر اپل و چه میزان آن از شرکت‌های وابسته تامین می‌شود.

اپل امیدوار است که بودجه 300 میلیون دلاری بتواند به گسترش پروژه‌های انرژی تجدیدپذیر کمک کند. به گفته این شرکت، پروژه‌های مورد نظر می‌توانند به طور کلی، بیش از یک گیگاوات انرژی تجدیدپذیر را تامین کنند.

بخشی از دلیل درخواست این بودجه، کمک به شرکت‌های کوچکتری است که در یافتن انرژی پاک با گوگل همکاری می‌کنند. از آنجا که اپل در اوایل سال جاری اعلام کرد که می‌خواهد همه شرکت‌های وابسته، به طور کامل از انرژی پاک استفاده کنند، این پروژه از اهمیت بسیاری برخوردار است.

 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 789550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
    0 0
    زندگي ما و زندگي بعضيا