باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: وزیر خارجه اسبق آمریکا در اظهاراتی غیرمعمول به دفاع از همسرش رئیس‌جمهور پیشین این کشور در ماجرای رسوایی لوینسکی یا مونیکا گیت پرداخت.

 به نقل از وبسایت بیزنس اینسایدر، هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه اسبق آمریکا و نامزد شکست‌خورده حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 در مصاحبه با شبکه سی بی اس به دفاع از همسرش بیل کلینتون در ماجرای رسوایی لوینسکی یا مونیکاگیت پرداخت.

دفاع غیرمعمول هیلاری کلینتون از همسرش

او در این مصاحبه در اظهاراتی غیرمعمول گفت فکر نمی کند روابط غیراخلاقی همسرش با مونیکا لوینسکی، کارآموز 22 ساله کاخ سفید در سال 1995، سوء استفاده از قدرت بوده باشد.

این در حالی است که کارآموز کاخ‌سفید در دوران«بیل کلینتون» سال گذشته با انتشار مقاله‌ای، مسئله برقراری رابطه با رئیس‌جمهور اسبق آمریکا را «سوءاستفاده از قدرت» توصیف کرده بود.

بانوی اول اسبق آمریکا در پاسخ به این پرسش که آیا شوهرش باید پس از این رسوایی از منصبش استعفا می کرده است، پاسخ داد: چنین چیزی نیست.

او سپس موضوع را به دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا ارتباط داد و اتهامات او در خصوص روابط غیر اخلاقی با چند زن را پیش کشید و گفت: تحقیقات کنونی در مورد اتهامات متعدد به کجا رسیده است؟ او همه چیز را رد می کند، انکار می کند و به آن ها می خندد. بنابراین تحقیقات در مورد رئیس جمهور کلینتون نیز در جای خود صحیح بوده است.

پس از افشای روابط غیر اخلاقی کلینتون با لوینسکی در اواسط دهه نود میلادی، انتقادات گسترده ای علیه او مطرح شد. با این حال او از استیضاح در امان ماند و صرفا شرایط را برای پیروزی او در دور دوم انتخابات ریاست جمهور دشوار کرد.

2323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 812632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۷/۰۷/۲۴
    0 0
    نهیلاری عاشق پست برای همسرش ونام برای خودش بوده نه عاشق همسرش