رقبای ایران در جام چهانی شبی موفق را در بازی های تدارکاتی سپری کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین شب بازی های بزرگ ملی با پیروزی قاطع روسیه و آرژانتین و شکست ایران و البته برد رقیب اول مان در گروه جام جهانی مان همراه بود/

*در یکی از مهمترین بازی های امشب دو تیم آلمان و اسپانیا به مصاف هم رفتند. این مسابقه در نهایت به تساوی یک بر یک رسید تا یکی از رقبای جدی ایران در این رقابت های جام جهانی نشان دهد خمچنان یکی از برترین های دنیاست.

*پرتغال یکی از دیگر از حریفان تیم ملی ایران در جام جهانی در خانه به مصاف تیم ملی مصر رفت و این دیدار با گل محمد صلاح به سود مهمان تا دقایق پایانی در جریان بود اما دو گل دقایق پایانی کریس رونالدو ، این بازی را هم برگرداند و رقبای ایران حسابی برای تیم ما خط و نشان کشیده باشند.

*مراکش رقیب آفریقایی تیم ملی ایران در جام جهانی 2018 روسیه نیز دیدار دوستانه داشت که این تیم در خارج از خانه به مصاف تیم صربستان رفت و این دیدار تدارکاتی با نتیجه 2 بر یک به سود مراکش به پایان رسید.

 

*از دیگر مسابقات می توان به مصاف تیم های ملی ایتالیا و آرژانتین اشاره کرد که لاجوردی‌پوشان ایتالیا بعد از ناکامی در راهیابی به جام جهانی 2018 در این مسابقه دوستانه نیز با نتیجه 2 بر صفر شکست خوردند.

* انگلستان هم در آمستردام توانست با نتیجه یک بر صفر توانست تیم ملی هلند را در خانه اش شکست دهد تا سیه روزی های فوتبال ملی هلند همچنان تداوم داشته باشد.

 

 

 

نتایج سایر دیدارهای به شرح زیر است:

 

* اوکراین  یک   - عربستان   یک

*ایتالیا   صفر  -    آرژانتین    2

*اتریش  3   -   اسلوانی   صفر

*پرتغال 2    -  مصر یک

*فرانسه 2 - کلمبیا 3

 

4141

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 764850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • میلاد رضایی IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۳
    6 0
    به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین شب بازی های بزرگ ملی با پیروزی قاطع روسیه و آرژانتین و شکست ایران و البته برد رقیب اول مان در گروه جام جهانی مان همراه بود/ ولی به نظرم روسیه باخت میگن سه هیچ به برزیل باخته