اعزام بازی‌سازان ایرانی به رویداد دیجیتال دراگونز لهستان

با هم مروری بر اخبار صنعت گیم ایران در آغاز هفته اول اردیبهشت 1397 می‌کنیم.

 

به گزارش خبرآنلاین،انستیتو ملی بازی‌سازی در راستای تحقق شعار «بازی ایرانی، رویکرد جهانی» و جهت انتقال تجربیات جهانی صنعت گیم به بازی‌سازان داخلی، فعالان این صنعت در پلتفرم کامپیوترهای شخصی را به رویداد دیجیتال دراگونز اعزام می‌کند.

 

مهلت ارسال آثار به «جایزه گیمیستان ۲۰۱۸» یک هفته تمدید شد

به‌دلیل پیام‌ها و درخواست‌های مکرر بازی‌سازان برای تمدید مهلت ارسال آثار، مهلت ارسال آثار به دومین دوره رویداد Tehran Game Convention جهت رقابت در جایزه گیمیستان، تا هفتم اردیبهشت ماه تمدید شد. تاکنون حدود ۶۰ بازی از کشورهای ایران، هند، پاکستان، ترکیه، قزاقستان، ارمنستان، بحرین و مصر جهت حضور در نخستین دوره جایزه گیمیستان دریافت شده است. این هفت کشور در منطقه فرضی گیمیستان هستند که مجموعا ۳۳ کشور را شامل می‌شود.

 

دومین دوره مسابقات ساخت بازی‌های رایانه‌ای
دوره دوم مسابقات ساخت بازی‌های رایانه‌ای ویژه دانش آموزان پایه پنجم، ششم و دوره اول و دوم متوسطه قرار است بیست و یکم اردیبهشت امسال توسط آموزش و پرورش منطقه 2 با همکاری موسسه واله و بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در دبیرستان پسرانه واله (شعبه دریاچه چیتگر) برگزار شود.

 

بازی ایرانی 41148 در آستانه رکورد یک‌میلیون دانلود در گوگل پلی

بازی ایرانی 41148 ازجمله عناوین موفق سبک ماجراجویی در سال‌های اخیر است که علاوه بر استقبال داخلی در عرصه جهانی هم توفیق چشمگیری داشته. تعداد دانلودهای این عنوان در گوگل‌پلی از مرز 950هزار دانلود عبور کرده و در بازار داخلی نیز به‌عنوان برترین بازی سبک ماجراجویی شناخته می‌شود.

 

 

۳۱ کنفرانس و کلاس تخصصی رویداد بین‌المللی TGC 2018 نهایی شد

در بخش سخنرانی‌ها نیز تاکنون حضور ۲۶ سخنران خارجی قطعی شده است. این سخنرانی‌ها در ۵ بخش اصلی تجاری، تولید، فناوری، هنری و طراحی بازی قطعی شده است و به‌زودی اسامی سایر سخنرانان نیز اعلام می‌شود. قرار است در رویداد امسال 80 سخنرانی برگزارشده که پیش‌بینی می‌شود ۵۰ سخنرانی توسط سخنرانان بین‌المللی ارائه شود.

 

 

 

5656

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 771699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =