مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری گفت : پنجاه گالن بنزین از وانت نیسانی در شهرستان ساری کشف و در انبار نفت شهید اسماعیلی تخلیه شد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از ساری  ، عباس خلیل پور مسئول روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با اشاره به شایعات چند روز اخیر مبنی بر کمبود بنزین و صفهای تعدادی از جایگاهها ، بیان کرد : شایعاتی که در چند روز گذشته در با هدف ایجاد تشویش اذعان عمومی درفضای مجازی نسبت به تامین سوخت مورد نیازشکل گرفت ، باعث شد تا تعدادی از سود جویان اقدام به انباشت بنزین در مخازن غیر مجاز کنند .

وی افزود :در مورخ11 مرداد 97 نیروهای انتظامی طی گشت زنی به یک دستگاه نیسان باری مشکوک شدند و با بازرسی آن 50 گالن بیست لیتری بنزین کشف و ضبط کردند .

مسئول روابط عمومی منطقه ساری توضیح داد : ماموران انتظامی پس از دستگیری راننده متخلف و هماهنگی با مسئولین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری اقدام به تخلیه بنزین در انبار نفت ساری کرده و راننده خاطی به مراجع قضایی معرفی شد .

خلیل پور تاکید کرد : همیشه شایعات را گروههای تولید می کنند تا از آن به نفع خود بهره بگیرند ، لذا توجه جدی مردم با رصد رسانه های غیر رسمی و با افزایش سواد رسانه ای مطالب درست را از نا درست تشخیص داده و با هر موجی که ایجاد می شود همراه نشوند .

وی افزود : صدمات ناشی از گسترش این گونه شایعات موجب هزینه های بسیاری از جمله صرف وقت ، ایجاد فضای سوء استفاده سود جویان ، اختلال درخدمت رسانی و اتلاف انرژی و خطرات احتمالی را به همراه خواهد داشت .

وی با اشاره به بازدیدهای موثر بازرسان منطقه ساری اذعان داشت : بازرسان دربازدید شبانه روزی از مجاری عرضه فرآورده های نفتی در کاهش تخلفات توزیع و فروش غیر مجاز احتمالی مجاری عرضه سوخت موثرند .

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 794137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =