ایسنا نوشت: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگاه قضایی خواست تا زودتر عامل به شهادت رساندن سه مامور نیروی انتظامی در حوادث خیابان پاسداران را به سزای اعمالش برساند.

سردار حسین رحیمی درباره روند رسیدگی به پرونده «م.ث» راننده اتوبوسی که در حوادث خیابان پاسداران منجر به شهادت سه مامور پلیس شد، گفت: ما انتظار داریم و توقع داریم که این فرد جانی زودتر به سزای اعمالش برسد.

رحیمی درباره اینکه آیا در این زمینه پلیس با قوه قضاییه رایزنی کرده است یا خیر؟ گفت: در این مورد همکاری های لازم با دستگاه قضایی انجام شده اما دستگاه قضایی خودش حکم را صادر می کند و این پرونده هم باید مراحل قضایی خود را سپری کند تا پس از آن، حکم نهایی صادر شود.

بنابراین گزارش، فردا سومین جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات متهم به شهادت سه مامور ناجا در حوادث خیابان پاسداران برگزار می شود.

۴۲۲۳۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
    2 0
    عاملان افزایش هزینه زندگی مردم و این همه اختلاس هم زودتر به مجازات خودشون برسن.
  • بی نام IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۲۶
    1 0
    به جناب سردار رحیمی بگویید در روال قانونی دخالت نکرده و امور زیر را مرتکب نشوند تا مردم به نتیجه نرسند که فرمانده انتظامی این ممکلت رفتاری غیرقانونی دارد: 1. بریدن حکم اعدام حتی اگر واضح باشد. این امر در اختیار دادگاه است. 2. فشار برای اجرای سریع حکم. دادگاه باید روند قانونی خود را طی کند.