شهردار اردبیل از پیشرفت فیزیکی 40 درصدی پروژه بزرگ پل قدس خبر داد و نسبت به بهره برداری از فاز دوم این پروژه در سال آینده ابراز امیدواری کرد.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ حمید لطف اللهیان اظهار کرد: عملیات عمرانی پل قدس اردبیل به رغم شرایط نامساعد جوی بدون وقفه ادامه دارد و تاکنون از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

وی با اشاره به اجرای عملیات پی‌کنی دیوار حائل رمپ A و قالبندی پارت دوم دیوار حائل رمپ B این طرح، بیان کرد: کاتر زنی، تخریب آسفالت، نصب گاردریل، پی‌کنی دیوار حائل در این کارگاه انجام شده است.

لطف اللهیان اظهار کرد: طبق زمانبندی بخش عمده‌ای از پل قدس عملیاتی شده و امیدواریم با سرعت دادن به روند اجرای آن در سال آینده بهره‌برداری از پل قدس را شاهد باشیم.

این مسوول با اشاره به اینکه عملیات اجرایی تقاطع پل قدس به عنوان بزرگترین پروژه عمران شهری اردبیل امسال روند مطلوبی داشته است، گفت: با بهره برداری از فاز اول آن عبور و مرور راحت و ایمن در سطح شهر میسر شده است.

شهردار اردبیل افزود: با تکمیل و بهره برداری پل قدس در سال آینده بیش از ۸۰ درصد گره‌ها و مشکلات ترافیکی محور ایستگاه سرعین و خیابان‌های منتهی به میدان قدس اردبیل برطرف می شود.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 757923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =