۰ نفر
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۲:۴۰

توصیه رهبر معظم انقلاب را باید جدی گرفت و الا بنظر بعد از انتخابات سرخوردگی مفرطی گریبان ملت را خواهد گرفت.

دبیر محترم مجمع تشخیص مصلحت نظام که اخیرا گویا مجددا به کسوت نظامی سابق خود برگشته اند و احتمالا باید به پیشنهاد رهبر معظم انقلاب در امر "سیاست" دخالت نکنند، اما گویا در خبر منتسب به ایشان در خصوص کناره گیری یکی از کاندیداها به نفع دیگری، از ایشان و اقدامشان به عنوان کاری "انقلابی" و در جهت تحکیم مواضع کاندیدای دیگری از جبهه ی "انقلاب" سخن گفته اند!

آیا ایشان منظور مستقیمشان این است که سایر کاندیداها انقلابی نیستند؟! آیا شورای محترم نگهبان از بین آنهمه داوطلب پست ریاست جمهوری، مجددا رای به تایید صلاحیت عناصر "غیر انقلابی" داده است؟ آیا اینکه کاندیدایی را "انقلابی" معرفی کنیم مفهوم مخالفش این نیست که دیگر کاندیداها اصلا "انقلابی" نیستند؟! اگر "انقلابی" نیستند پس چرا در معرض انتخاب ملت شریف و نجیب ایران قرار گرفته اند؟!

جامعه از طبقات و طیف های متنوع صنفی و اقتصادی و فرهنگی و ... تشکیل شده است، برای نمونه از طیف "هنرمندان" کشور در مقام مقایسه، طرفداری از یک کاندیدا به مراتب بیشتر از کاندیدای طرف دیگر است، و البته هستند از همین طبقه اجتماعی افرادی که حتی شئون سایر هنرمندان را هم - که لااقل چه بخواهیم چه نخواهیم، جزو تاریخ این مملکت هستند-  رعایت نکرده و گستاخانه حیثیت آنها را به سخره گرفته اند و اتفاقا از طرف به اصطلاح "انقلابی" به زعم خود حمایت کرده است، و از طرفی هم روزنامه ی کاملا جناحی آن طرف هم به هنر مند طرفدار کاندیدای مخالف خودش می تازد.

این انتخابات هم تمام می شود، یکی برنده و دیگری بازنده است، برنده که کارش را شروع می کند یا ادامه می دهد، بازنده هم که حذف نمی شود، می رود دنبال کار دیگری، آنچه این وسط قربانی شده، اخلاق و ادب و وجدان است که برای ما می ماند، همان مایی که باید رای بدهیم...پس بگذارید آزادانه انتخاب کنیم و رای بدهیم... بدور از تهمت و افترا و بهتان و نسبت دروغ به هم دادن.

جوانان این ملت می آیند و رای می دهند و منتظر عملی شدن وعده های فرد برنده می نشینند، اما حافظه ی مملو از تلخی و آشوب و بلوای ذهنی آنها را چه کسی باید آرام کند؟ حاکمیت که چه برنده چه بازنده کار خود را ادامه می دهند، فرهنگ قربانی شده را که باید پاس بدارد؟ جناب آقای رضایی با این موضع گیری شما که شاید بتوان نوعی پاس کاری و پاسداشت لباس مقدس نظامی تان باشد، تنها تداعی کننده ی غیر انقلابی بودن و غیر انقلابی خواندن رئیس جمهور فعلی است، اقتدار نظام به حفظ رئیس جمهور است یا تشکر از کاندیدایی که در هر مناظره شمشیر "بگم بگم " را از غلاف کشید؟ً!

از شما به عنوان پیش کسوت عرصه سیاست و آنهمه سابقه در دوران دفاع مقدس شاید توقعات بیشتری در مواجهه با تلاطمات سیاسی باید داشت.اگر نه اینست اعتذار ما را از ساحت محترمتان پذیرا باشید...

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 666273

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شمس تبریزی A1 ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    0 2
    من یک سوال از شما می پرسم. وقتی روحانی می گوید اینها 38 سال کارشان اعدام و زندانی کردن بوده یعنی چه؟ این دو قطبی کردن نیست؟ نتیجه انتخابات هر چه باشد، خیال میکنید فردای انتخابات با این صحبتها چه می شود؟ آقای روحانی عملا مردم را دو دسته کرد و بعد انتخابات اینها به جان هم می افتند. دیر و زود دارد اما سوخت و سوز خیر