مهر نوشت؛ تیم والیبال سیمرغ با پیروزی برابر موج نو قهرمان مسابقات والیبال زنان استان قم شد.

مرحله پایانی مسابقات والیبال زنان استان قم تحت عنوان گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد و تیم سیمرغ موفق شد مقالم قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند و بالاتر از سایر رقبا، در بالاترین رده این رقابت‌ها قرار گیرد.

سیمرغ در دیدار نهایی که روز جمعه در سالن شهید میری قم برگزار شد توانست با مربیگری نسرین رامین برابر تیم والیبال موج نو با مربیگری مهسا آراسته و نسرین خدایاری پیروز شود و عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را از آن خود کند و تیم حضرت علی اکبر (ع) به مقام سوم دست یافت.

سیمرغ در دیدار نیمه نهایی موفق به شکست تیم حضرت علی اکبر(ع) شده بود و موج نو نیز توانسته بود تیم قنوات را از پیش رو بردارد. این در حالی است که این ۴ تیم در یک چهارم نهایی با حذف تیم‌های سهیل، امید موج نو، مریم و رضاییان به نیمه نهایی رسیده بودند.

مسابقات والیبال زنان قم در حالی برگزار شد که والیبال بانوان قم در سال ۹۶، عملکردی نه چندان مثبت از خود بر جای گذاشت، در لیگ‌های پایه نمایش مناسبی ارائه نکرد و در لیگ دسته اول بزرگسالان کشور با وجود تبلیغات توخالی هیچ تیمی را به مسابقات اعزام نکرد.

این در شرایطی است که تنها بخش افتخار آمیز والیبال بانوان در قم حضور یک مربی در کادر فنی تیم‌های ملی پایه و نیز دعوت مقطعی از چند بازیکن مستعد به تیم‌های ملی پایه است که این بازیکنان معمولاً در همان اردوی اول یا دوم انتخابی، از فهرست تیم ملی خط خورده و کنار گذاشته می‌شوند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 759486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =