برگزاری اجلاس تعالی کیفیت و اقتصاد پایدار در آینده نزدیک

مدیر اجرایی اجلاس چهره‌های ماندگار مدیریت و کارآفرینی گفت: اجلاس بزرگی را به زودی در مورد تعالی کیفیت و اقتصاد پایدار برگزار خواهیم کرد تا شاهد رشد کارآفرینی در کشور باشیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، میثم شکری‌ساز در نخستین اجلاس ملی چهره‌های ماندگار مدیریت و کارآفرینی کشور اظهار داشت: سالی که در آن قرار داریم به نام اقتصاد مقاومتی نام گرفته که در این راستا باید به بنگاه‌های زودبازده توجه کرد، نیازی نیست همه افراد در کارخانه‌هایی مثل جنرال موتورز کار کنند بلکه باید به شرکت‌های دانش بنیان توجه داشته باشیم چرا که 60 درصد اقتصاد دنیا را شرکت‌های متوسط تشکیل داده‌اند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب بر مقوله اقتصاد مقاومتی تاکید بسیار دارند که اشتغال از طریق بنگاه‌های دانش بنیان و ارتباط با مردم از مبانی مهم اقتصاد مقاومتی است.

مدیر اجرایی اجلاس چهره‌های ماندگار مدیریت و کارآفرینی با بیان اینکه اصفهان در حوزه شرکت‌های دانش بنیان پیشتاز است و باید در زمینه کارآفرینی و اقتصاد مقاومتی نیز حرفی برای گفتن داشته باشد، بیان داشت: کمبود اشتغالی که امروز دامن گیر جامعه شده، مشکلات مختلفی را رقم زده است و بر این اساس تصمیم به برگزاری این همایش گرفتیم تا تجربه بزرگان این عرصه در ارتباط با کارآفرینی را به نسل جوان منتقل کنیم.

مدیر اجرایی اجلاس چهره‌های ماندگار مدیریت مشکل مهم در حوزه کارآفرینی را مباحث حقوقی مانند ثبت شرکت، بیمه، مالیات و غیره برشمرد و ابراز داشت: لازم است مسئولان نیز با این مبانی آشنا باشند تا در عرصه کمک به کارآفرینان و کارآفرینی در جامعه نیز تاثیرگذار باشند.

شکری‌ساز با بیان اینکه پنج الگوی موفقیت مدیران کشور در اجلاس چهره‌های ماندگار  مدیریت و کارآفرینی ارائه شد، گفت: اجلاس بزرگی را نیز در مورد تعالی کیفیت و اقتصاد پایدار در آینده نزدیک برگزار خواهیم کرد تا شاهد رشد کارآفرینی در کشور باشیم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 760750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =