سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان از آمادگی آموزش و پرورش برای پذیرش 160هزار مسافر نوروزی خبر دادو گفت: مراکز اسکان آموزش و پرورش روزانه مهیای پذیرش 10هزار مسافر نوروزی است.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، سید احمد علی موسوی نیا افزود : برنامه ریزی های لازم صورت گرفته تا مهمانان نوروزی اقامت خوشی را در این استان سپری کنند و از جاذبه های متنوع گردشگری استفاده کنند.

وی در ادامه از راه اندازی 11پایگاه اسکان در 10شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد : 210آموزشگاه در قالب دو هزارو 100کلاس در قالب اتاق های ویژه ، درجه الف و درجه ب برای پذیرش مسافران نوروزی با امکانات رفاهی مناسب تجهیز شده و 470نفر عوامل اجراییرا در این ایام انجام می دهند.

موسوی نیا در ادامه به ارتقاء امکانات کلاس ها در سال جاری اشاره کردو افزود : در کنار این مدارس ؛ 5مرکز آموزشی رفاهی معلم و یک اردوگاه دانش آموزی در شهرستان خرم آباد برای خدمات رسانی به مسافران آمادگی دارند.

وی تصریح کرد: برنامه ریزی های لازم صورت گرفته تا مهمانان نوروزی اقامت خوشی را در لرستان سپری کنند و از جاذبه های متنوع گردشگری استفاده کنند.

موسوی نیا در ادامه افزود: سیاست مدیران ارشد استان تغییر لرستان از معبر سفر گردشگران به مقصد سفر است و آموزش و پرورش هم از تمام ظرفیت ها استفاده می کند تا این هدف محقق شود.

وی صبغه فرهنگی، اصالت دیرینه و روحیه مهمان نوازی مردم لرستان را از مولفه های بسیار خوب برای تحقق این هدف عنوان کرد و گفت : لرستان با آب و هوای چهار فصل ، طبیعت چشم نواز و بی بدیل و جاذبه های گردشگری منحصر به فرد خود ظرفیت فوق العاده ای را برای مسافران نوروزی ایجاد می کند و دستگاه های ذیربط در ستاد اجرایی خدمات سفر باید با هم افزایی و همدلی در مسیر اهداف مشترک حرکت کنند و تلاش کنند تا مهمانان نوروزی با آرامش خاطر بتوانند از تعطیلات نوروزی لذت ببرند.

موسوی نیا در پایان با فعالیت مراکز اسکان از 28اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی به نظارت محسوس و نامحسوس از مراکز اسکان اشاره کرد وافزود: برخورد عوامل اجرایی مراکز اسکان با مسافران نوروزی معرف فرهنگ اصیل لرستان است و همه باید تلاش کنند تا این فرهنگ را به خوبی به نمایش بگذارند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 763611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =