توصیه‎های رئیس‌جمهور به شهردار جدید تهران

رئیس جمهور در دیدار شهردار جدید تهران، همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌ها و نهادهای مدنی را برای خدمت رسانی به مردم و توسعه کشور ضروری خواند و بر تداوم حمایت‎های اصولی دولت از طرح‎های توسعه‎ای شهرداری تهران تاکید کرد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت الاسلام حسن روحانی در دیدار "محمدعلی افشانی"، ضمن تبریک مسوولیت جدید وی در شهرداری تهران و نیز توصیه مجموعه مدیریت شهری به اتحاد و همدلی بیشتر در خدمت رسانی به مردم تهران، اظهارداشت: ضروری است در کنار تلاش های ضابطه مند برای کسب درآمدهای پایدار در تهران بزرگ، به مجموعه استانداردهای شهری و نیز ارتقای کیفیت زندگی شهروندان بیش از پیش اهتمام شود.

رئیس جمهور در این دیدار همچنین اهمیت توجه و همکاری در جهت اجرای سریعتر طرح های بازآفرینی شهری با بازسازی بافت های فرسوده و همچنین نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی را مورد تاکید قرار داد.

شهردار جدید تهران نیز در این دیدار با تشریح سیاست های تدوین شده و برنامه های مورد توجه در شهرداری تهران، تداوم حمایت دولت از طرح های شهرداری تهران را خواستار شد.

ارتقای کیفی فضاهای همگانی در شهر و توسعه آنها، بهبود محیط زیست و مدیریت پسماند، نوسازی ناوگان اتوبوسرانی، حمل و نقل ریلی، بازآفرینی شهری، حفاظت از بافت باغات و مباحث مرتبط با منابع مالی و درآمدی شهرداری، از جمله موضوعاتی بود که در این دیدار مورد بحث قرار گرفت.

2727

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 779652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =