ذخیره سازی مطلوب و توزیع به موقع فرآورده های نفتی جهت استفاده کشاورزان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه لرستان، از ذخیره سازی مطلوب و توزیع به موقع فرآورده های نفتی برای استفاده در بخش کشاورزی استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، پیمان بهرامی مدیر این شرکت در خصوص سوخت رسانی به بخش کشاورزی و فروشندگی های شهرستان پلدختراظهار داشت : هیچ گونه مشکلی تا پایان دوره کشاورزی در سوخت رسانی به کشاورزان نداریم و ذخیره سازی فرآورده های نفتی در حد مطلوب در انبارهای نفت استان انجام شده است و در صورتی که فروشندگان متولی تحویل سوخت به کمباین داران،به موقع نسبت به تسویه حساب لیست برگشتی سوخت های توزیع شده اقدام نمایند، سهمیه فروشندگی ها شارژ شده و بلافاصله بصورت سیستمی و اینترنتی امکان خرید و تخصیص سوخت برای فروشندگان فراهم می گردد.

مهندس بهرامی خاطر نشان کرد : یکی از دغدغه های مهم این شرکت تامین سوخت بخش کشاورزی است که با تشکیل جلسات استانی و هماهنگی با ادارات مربوطه و ارائه راهکارهای مناسب سعی در تامین و توزیع به موقع سوخت کشاورزان داریم و با تدابیر اندیشیده شده هیچ مشکلی نخواهیم داشت .

در ضمن با توجه به شرایط آب و هوایی استان و ضرورت تسریع در برداشت محصولات کشاورزی بخصوص در شهرستان های پلدختر و کوهدشت،به منظور اولویت در ارسال بار،برنامه ریزی ها و تمهیدات لازم جهت ارسال به موقع سوخت به این شهرستان ها اندیشیده شده است.

با عنایت به توجیه و راهنمایی به عمل آمده با فروشندگان، در حال حاضر هیچ گونه مشکلی جهت تامین سوخت فروشندگی ها وجود ندارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 784089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =