با حضور مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان سامانه جامع گردشگری، بوم گردی و فروش محصولات استان بررسی شد.

به گزارش خبرآنلاین گیلان؛ این جلسه با حضور آقایان توکلی، مدیرکل ICT استان، ابراهیمی رئیس مرکز آپای دانشگاه گیلان و نماینده میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، با هدف بررسی سامانه جامع گردشگری، بوم گردی استان در محل این اداره کل برگزار شد.

فرزاد توکلی در ابتدا به برنامه های پیش بینی شده استان و تاکید استاندار محترم گیلان پیرامون بهره گیری از ابزار فناوری اطلاعات و ارتباطات در توسعه زیرساخت های گردشگری و بوم گردی مواردی را اشاره و افزود: گیلان با توجه به پتانسیل بالای گردشگری و جاذبه های متنوع طبیعی، نیازمند برنامه ریزی دقیق و ایجاد زیرساخت های لازم برای رونق بخشیدن به اقتصاد در این حوزه می باشد.

وی از سامانه جامع گردشگری ارائه شده توسط دانشگاه گیلان به عنوان نقطه عطفی در این حوزه اشاره و افزود: باید این سامانه های نرم افزاری در کمیته ای متشکل از اداره کل ICT ، فناوری اطلاعات استانداری و میراث فرهنگی ارائه و پس از کسب امتیازهای لازم برای طرح در کارگروه ارسال شود.

در ادامه ابراهیمی مواردی را در خصوص چگونگی عملکرد سامانه جامع گردشگری، مدل های کسب و کار بوم گردی ارائه و جزییات بیشتر و چگونگی کارکرد این سامانه توسط تیم طراح و پشتیبان به حاضرین ارائه شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 790030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =