دبیر حزب مردمی اصلاحات در استان قم، با بیان این که خبرنگاران و اصحاب رسانه توان زمین گیر کردن فساد را دارند، گفت: در جامعه ای که رسانه های آن آزادی عمل داشته باشند، حاشیه امنی برای مفسدین نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، مصطفی جلالی دبیر حزب مردمی اصلاحات در استان قم، عصر امروز و همزمان با ۱۷ مرداد روز خبرنگار، در دفتر خبرگزاری خبرآنلاین در قم حضور یافت و ضمن تبریک این روز، اظهار داشت: خبرنگاری از آن جهت که با آزادی بیان و اندیشه پیوند دارد، شغلی بسیار مقدس و یکی از بهترین راه ها برای خدمت به مردم است.

وی با بیان این که رسانه ها قدرت جلوگیری از فساد در جامعه را دارند، گفت: اگر در جامعه ای رسانه ها آزادی عمل داشته باشند، نه تنها شاهد رشد فساد و عقب ماندگی نخواهیم بود، بلکه آن جامعه به سمتی حرکت خواهد کرد که فساد ریشه کن و به سمت پیشرفت و تعالی به وجود بیاید.

دبیر حزب مردمی اصلاحات در استان قم، افزود: اگر خبرنگار و رسانه آزاد باشد، حاشیه امنی برای چپاولگران بیت المال وجود نخواهد داشت، چرا که اگر فسادی هم باشد، به صورت آشکار بیان و مطرح می شود.

جلالی در پایان با بیان این که تقویت احزاب هم یکی از الزامات مهم جامعه پویا و موفق است، گفت: از خبرنگاران و اصحاب محترم رسانه می خواهیم که در زمینه شناساندن کارکرد کلی حزب در جامعه نیز تلاش بیشتری کنند، چرا که تقویت احزاب در یک جامعه نیز، به پیشرفت آن جامعه و پاسخ گو کردن بیشتر مسئولان، کمک خواهد کرد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 795516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =