سید مهدی مقدسی، نماینده اراک در گفتگو با خبرآنلاین بیان کرد: همه ما و آن ۲۴ میلیون نفری که به آقای روحانی رای دادیم توقع داشتیم و داریم که ایشان به وعده های دوران تبلیغاتی اش جامه عمل بپوشد.

به گزارش خبرآنلاین، وی افزود: یکی از این وعده ها استفاده از نیروهای خلاق و جوان بود که با اصلاح ساختار دولت تحرک و پویایی به بخش های مختلف دولت ببخشد.
مقدسی تصریح کرد: ایجاد رونق اقتصادی، اشتغال برای جوانان یا رفع اساسی مشکل واحد های تولیدی ، اصلاح ساختار سازمان خصوصی سازی و ایجاد تحرک و پویایی در اقتصاد به نحوی که مشکلات مردم برطرف شود، مورد انتظار مردم بود و مردم به این امید رای داده اند اما متاسفانه دولت در این مدت زمان نتوانست در این راستا قدم بردارد.
وی ادامه داد: اشکالاتی در بخشی از دولت عیان است که ناکارآمد بوده و نتوانسته اثربخشی خود را برجای گذارد به همین دلیل موجب نارضایتی مردم شده است.
مقدسی عنوان کرد: مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مردم به این نتیجه رسیده اند که با استفاده از ابزارهای قانونی و نظارتی وارد عمل شوند به همین منظور در هفته آینده سه تن از وزیران در مجلس نسبت به عملکرد خود بایستی پاسخگو باشند و مجلس در صورت استیضاح این سه وزیر رای خواهد داد.
وی افزود: انتظار این بود که دولت با مشاورین آگه و خلاق این اصلاحات را از درون ایجاد می کرد و کار به جایی نمی رسید که مجلس از این راه ورود کند.
مقدسی اذعان داشت: امیدواریم دولت این زنگ خطر را شنیده باشد.
وی متذکر شد: مخالفین دولت هیچ گاه تمایل به موفقیت دولت ندارند و بخشی از این مخالفین سعی دارند تا با نفوذ و فشار بر دولت از کارایی آن را بکاهند.
مقدسی ادامه داد: متاسفانه دولت بجای اصلاح به نظر مخالفان بها داد که نتیجه آن مخالفت های مردم شد‌.
وی اشاره کرد: یکی از انتظارات مردم قوی بودن تیم اقتصادی دولت بودکه اکنون میبینیم وزیر صنعت راهی که برای شرکت هپکو می رود سازمان خصوصی سازی یا به آن اعتقادی نداشته و یا راه دیگری از آن را قبول دارد که همین ناهماهنگی ها سبب شد تا مصوبات اخذ شده به مرحله عمل نرسد‌.
مقدسی در پایان گفت: رئیس جمهور باید آن هایی که سعی دارند پوست موز زیر پای دولت بیاندازند و به دنبال شکست دولت هستند را بشناسد و حامیان خود را نادیده نگرفته و از آنها عبور نکند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 761032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =