سرمربی تیم‌ملی فرنگی می‌گوید:«درهای تیم‌ملی همیشه به روی ملی‌پوشان باز است.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛اردوی تیم ملی کشتی فرنگی هفته قبل آغاز شد و روز گذشته به پایان رسید.به همین بهانه با علی اشکانی سرمربی تیم تیم تماس گرفتیم تا او از آخرین شرایط ملی پوشان و برنامه هایی که پیش رو دارند برای ما حرف بزند.

*اوضاع چطور است؟چه خبر از اردوی تیم ملی؟

همه چیز خوب است و همه چیز خوب پیش می رود.

*مسابقات انتخابی خوب پیش رفت؟

شرایط آنقدر خوب بود که همه کسانی که مدعی بودند آمدند و در مرحله انتخابی شرکت کردند.نفرات برتر نیمی از راه را برای رسیدن به دوبنده تیم ملی طی کردند.

*یعنی کسانی که انتخاب نشده اند و ...

ببینید درهای تیم ملی برای همیشه به روی همه باز است.چه کسانی که تازه دارند وارد می شوند و چه کسانی که قبلا در اردوها بوده اند.قدیمی های کشتی از جایگاه خاصی برای ما برخوردارند و اردوهای تیمملی همواره با آغوش باز پذیرای آنهاست.

*بحثی که وجود دارد درباره بازگشت المپیکی ها به تیم ملی است.این اتفاق می افتد؟

چنین تصمیمی برای بزرگان و مدال داران جهان و المپیک بسیار سخت و حساس است. به نظر من اینقهرمانان باید با یک بررسی کامل و استفاده از مشاوره های ارزشمند بزرگان چنین تصمیمی را بگیرند. ضمن اینکه آنها همواره قابل احترام هستند و جامعه کشتیهمیشه قدردان زحمات و افتخارات آنهاست.

*این اردو تا چه زمانی ادامه خواهد داشت و برنامه های آتی به چه صورت خواهد بود؟

این اردو تا دیروز داشت. نفرات برتر مرحله اول و نفرات واجد شرایط در اردوی کنونی حضور دارند و خود را برای مرحله نهایی پیکارهای انتخابی آماده می کنند.

*نفراتی که در مرحله انتخابی به عنوان فرد برتر انتخاب می شوند به دو بنده تیم ملی می رسند یا...

طبق مصوبات شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی با توجه به اینکه مبنای اصلی انتخاب نفرات ملی پوش، عملکرد و موفقیت آنها در مرحله نهایی است، اما طبق اختیارات کادر فنی، آنها می توانند در صورت تشخیص، برخی از ملی پوشان را از طریق انتخابی درون اردویی یا اعزام به مسابقات و تورنمنت های بین المللی برای ترکیب اصلی انتخاب کنند.

*برنامه شما برای کنترل دوپینگ چیست؟

تلاش فدراسیون کشتی بر آن است تا تمامی کشتی گیران در طول اردوهای آماده سازی و رقابتهای انتخابی خواسته و ناخواسته درگیر استفاده از مواد نیروزا نشوند. این قاطعیت و جدیت در طول برگزاریرقابتهای انتخابی هم پیدا بود و همه دیدند که تست دوپینگ از نفرات برتر و برخی مدعیان گرفته شد.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 774269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =