امروز (جمعه ۲۱ اردیبهشت)، مهم‌ترین خبرها به دیدار مقام معظم رهبری از نمایشگاه کتاب تهران اختصاص داشتند. مطالب و تحلیل‌های مربوط به خروج آمریکا از برجام هم همچنان پربازدید بودند.

در سرویس سیاست، ماجرای رُمانی که رهبری خواندند پربازدید شد. دیگر مطلب پربازدید، مناظره بر سر سکولار بودن موسوی و رجل بودن احمدی‎نژاد در کافه خبر بود. بسیاری هم روی توییت‌ خواندنی احمد توکلی و عطاءالله مهاجرانی درباره خروج آمریکا از برجام کلیک کردند.

در سرویس اقتصاد، گروگان‌گیری در بازار سکه خواندنی‌ترین خبر بود. همچنین کاربران زیادی خواستند بدانند حقوق مدیران وزارت جهاد کشاورزی چقدر است. خبر کاهش قیمت مسکن در ماه رمضان هم بسیاری را خوشحال کرد.

در سرویس فرهنگ، کاربران بسیاری خواستند بدانند «همه می‌دانند» اصغر فرهادی از منتقدان چه نمره‌ای گرفته است. فروش فیلم‌های روی پرده هم چشم‌ها را خیره کرد. همچنین علت اصلی لغو کنسرت کیتارو برای مخاطبان زیادی جذاب بود.

در سرویس جامعه، کاربران روی دو مطلب که به مسئله کمبود آب می‌پرداختند، بیشتر کلیک کردند؛ انتقال آب دریای‌عمان به سیستان و بلوچستان و ممنوعیت کاشت چمن در تهران. سومین خبر پربازدید هم به واکنش وزیر آموزش و پرورش به بازداشت معلمان در تجمع دیروز اختصاص داشت.

در سرویس بین‌الملل، خبر رسید ترامپ ابراز امیدواری کرده است به توافقی عادلانه‌ با ایران برسد. ایران بیانیه‌های دبیرکل سازمان همکاری اسلامی را محکوم کرد، دیگر خبر پربازدید این سرویس بود. این گفته ولی نصر که روحانی احتمالاً به اروپا مهلت 45 روزه بدهد هم پربازدید شد.

در سرویس ورزش، مذاکره محرمانه استقلال با چند بازیکن پربازدید شد. تمام شدن پیراهن تیم‌ملی در فروشگاه‌های آدیداس هم نگاه‌ها را به خود جلب کرد. دیگر خبر پربازدید، پاسخ هدایتی به طعنه یک استقلالی بود.

در سرویس طنز بزن بزن در مستطیل سبز! دیدنی شد.

5757

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 776122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =