ایرنا نوشت: جانشین فرمانده انتظامی البرز از دستگیری 6 رباینده 2 تاجر تبعه عراقی در این استان در کمتر از 4 ساعت خبرداد.

سردار سید جعفر حسینی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر آدم ربایی 2 نفر تبعه کشور عراق در شهرک بنفشه کرج، پیگیری موضوع در خصوص نحوه آدم ربایی آغاز شد.
وی اضاف کرد: طبق اظهارات شکات مشخص شد که گروگان ها 2 تبعه عراقی و از شرکاء تجاری آن ها هستند که از اواسط اردیبهشت ماه مهمان آن ها بوده و در پی تماس تلفنی افراد ناشناس با این افراد و سپس ملاقات حضوری در تهران به اتفاق آن ها به رستورانی در فردیس مراجعه کرده و از آن پس گوشی تلفن آنها خاموش است.
وی اضافه کرد: شکات در ادامه اذعان داشتند که در ساعت 14 روز بعد از حادثه فرد ناشناسی با آن ها تماس گرفته و اعلام می کند که افراد ربوده شده نزد آن ها هستند و برای آزادی آنها باید در همان روز مبلغ 3 میلیارد ریال به صورت نقد و یا به حساب اعلامی واریز کنند، در غیر این صورت گروگان ها به قتل خواهند رسید.
حسینی خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری متهمان و رهایی گروگان ها در دستور کار ماموران قرار گرفت و با راهنمایی پلیس و توجیه شکات، پس از چندین مرحله قرار ملاقات طرفین و حضور گروگانگیران برای دریافت پول، خودرو متهمان در حوالی شهرک بنفشه، شناسایی شد.
جانشین فرماندهی انتظامی استان البرز بیان کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی و استعلام شماره پلاک خودرو، مسیر آن را ردیابی کرده و خودرو همان شب در شهرک وحدت شناسایی و طی عملیات پلیسی متوقف و راننده آن دستگیر شد.
حسینی اظهار کرد: ماموران بلافاصله به مکان مورد نظر اعزام وپس از رعایت موارد حفاظتی و امنیتی، وارد منزل ویلایی شده و پس از دستگیری 6 آدم ربا در کمتر از 4 ساعت از وقوع حادثه، 2 گروگان را در صحت و سلامتی کامل آزاد کردند.
وی گفت: متهمان دستگیر شده به همراه پرونده تشکیل شده تحویل مراجع قضایی شدند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =