معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی از صدور بیش از ۳۴۴ هزار کارت هوشمند پایان خدمت در استان تا به امروز صادر شده است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، سرهنگ حبیب جعفرزاده در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت صدور کارت‌های هوشمند پایان خدمت در استان گفت: از ابتدای آغاز طرح تبدیل کارت‌های کاغذی به الکترونیکی، تعداد ۳۴۶ هزار و ۲۳۶ فقره در خواست ثبت شد که از این تعداد ۳۴۴ هزار و ۴۸۱ فقره کارت هوشمند پایان خدمت صادر شده و مابقی کارت ها به‌دلیل نواقص و داشتن معایب در اطلاعات ارسالی، صادر نشده است.

وی در مورد آخرین وضعیت تعویض کارت معافیت نیز اظهار کرد: تاکنون ۱۳۲ هزار و ۲۵۳ فقره کارت معافیت صادر و تحویل شده است.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی همچنین از بررسی و ۲۰۴ مورد درخواست پزشکی در استان خبر داد و افزود: صدور ۲۱ هزار و ۹۷۵ فقره معافیت تحصیلی، صدور یک هزار فقره مجوز سفر، رسیدگی و اتخاذ تصمیم نسبت به ۵ هزار و ۲۰۴ مورد درخواست پزشکی از اقدامات این معاونت در سال گذشته بوده است.

جعفرزاده همچنین به مشمولان غایب استان نیز اشاره کرد و گفت: از متولدین سال ۵۵ تا سال ۷۸ در سطح استان تعداد ۸۷ هزار و ۶۶۹ نفر مشمول غایب مطلق داریم و برخی به سبب نداشتن کارت‌های ملی و معافیت هوشمند است که اگر کارت‌های خود را هوشمند کنند تعداد مشمولین غایب مطلق در سطح انتظامی استان به نصف این رقم کاهش می‌یابد.

وی اضافه کرد: همچنین مشمولین غایبی که پیگیر درخواست خود نبودند از سال ۸۳ تا پایان سال ۹۶ تعداد ۸ هزار و ۳۳۶ نفر بوده اند که مشمول غایب به شمار می روند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =