دبیر جشنواره ملی فیلم حسنات اصفهان گفت: در بخش مسابقه جشنواره حسنات شاهد ۳۰ فیلم درخشان بودیم که نشان می دهد این جشنواره در ابعاد ملی توانسته گسترش یابد و مختص اصفهانی ها نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از ستاد خبری جشنواره حسنات، رسول صدرعاملی شامگاه سه‌شنبه در آیین اختتامیه هفتمین ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان که در سینما فلسطین برگزار شد، اظهار داشت: هفتمین دوره جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان به سرانجام رسید و شاهد اتفاقات درخشانی بودیم که تکامل بخش تلاش های دوره ششم و ماقبل آن است.

وی با بیان اینکه دوره هفتم جشنواره حسنات بسیار شگفت انگیز بود، افزود: از دیدگاه من این تنها اتفاق در جهان است که یک کانون خیر صندوق قرض الحسنه با سینما در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند تا به این نتیجه برسیم هیچ حسنه‌ای بالاتر از نیکوکاری نیست که این امر نیز فقط از راه سینما امکان پذیر است.

دبیر جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان تاکید کرد: بیش از 30 فیلم بخش مسابقه امسال با فاصله زیادی از سال‌های قبل بسیار درخشان بودند و امیدواریم این فیلم‌ها پس از جشنواره تکثیر شود و در اختیار همگان قرار گیرد.

جشنواره اصفهان منحصر به اصفهانی‌ها نیست

وی با بیان اینکه این جشنواره فقط منحصر به اصفهانی‌ها نیست بلکه جشنواه‌ای ملی است و در ادامه می خواهیم جهانی بیاندیشد، تاکید کرد: بسیاری از کشورهای جهام از ما خواستند فیلم‌های آنها درباره احسان و نیکوکاری رابه نمایش بگذاریم که این سال آینده رخ می دهد.

فیلمنامه های برگزیده جشنواره حسنات چاپ می شود

صدرعاملی با بیان اینکه این درخواست را داشتیم که فیلمنامه های برگزیده چاپ شود، بیان داشت: امسال در زمینه پویانمایی نیز رشد چشمگیری داشتیم.

وی اضافه کرد: جشنواره حسنات از آغاز تاکنون به طور متوسط سه تا چهار فیلمساز حرفه ای را به سینمای ایران معرفی کرده است که به پویایی ذهن خلاق فیلمسازانی مربوط است که در سرتاسر این سرزمین زندگی می‌کنند.

دبیر جشنواره ملی فیلم کوتاه حسنات اصفهان تاکید کرد: هیئت انتخاب جشنواره بسیار سخت گیرانه عمل کردند و از میان دو هزار فیلم 30 مورد را برگزیدند که این انتخاب شش تا هفت ماه مانده به جشنواره بسیار وقت گیر بوده است.

مبلغ حسنات در فضای مجازی باشید

وی با بیان اینکه جشنواره حسنات نگاه به دست دولت نداشته و افتخار می کند که توسط بخش خصوصی اداره می‌شود، گفت: از همه شما می‌خواهم که مبلغ حسنات در فضای مجازی مانند اینستاگرام باشید و تک تک شما به عنوان یار حسنات ما را تنها نگذارید.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 777342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =