اقتصاد بر خط نوشت: فرمانده انتظامی شهرستان فردیس از دستگیری کیف قاپ حرفه ای با ۲۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بیژن جنتی افزود: درپی ارجاع یک فقره پرونده به پلیس آگاهی مبنی بر سرقت گوشی همراه توسط یک راکب موتوسوار، موضوع در دست بررسی قرار گرفت که شکایت های مشابه پرونده مذکور از جمله موبایل و کیف قاپی به پلیس آگاهی ارجاع شد.
وی گفت: باتوجه به حساسیت موضوع، شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار ماموران قرار گرفت که در تحقیقات ابتدایی از مالباختگان، محرز شد که یک راکب موتورسوار در اقدامی غافلگیرانه به مالباختگان نزدیک شده و بدون آنکه فرصت مقابله را به آن ها بدهد، گوشی همراه یا کیف دستی عابران را سرقت کرده و به سرعت متواری شده است.
این مقام انتظامی گفت: ماموران با استفاده از تصاویر چهره نگاری و مراجعه به بانک اطلاعاتی سارقان سابقه دار، سارق را شناسایی و پس از انجام اقدامات اطلاعاتی با هماهنگی مقام قضائی، مخفیگاه نامبرده را تحت نظر قرار داده و در یک فرصت مناسب هنگامی که وی قصد خروج از منزل را داشت، دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.
جنتی اظهار داشت: متهم در بازجویی های ماموران، ابتدا منکر سرقت ها شد، اما در مواجهه با مالباختگان و شواهد موجود، لب به اعتراف گشوده و به جرم خود مبنی بر ۲۲ فقره سرقت کیف و تلفن همراه اعتراف کرد.
شهرستان فردیس با حدود ۶۰۰ هزار نفر جمعیت در جنوب کلانشهر کرج مرکز استان البرز قرار دارد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 778332

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =