موفقیت دولت، موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان در دیدار با فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل لرستان گفت: مسئولیت در آموزش و پرورش وظیفه ای سنگین و حساس است چراکه رسالت این دستگاه انسان سازیست و معلمان نیز قدم بر جای پای انبیا گذاشته اند.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، زینی وند مقدم در دیدار با فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان بابیان خاطراتی ازدوران دفاع مقدس گفت: موفقیت دولت در عرصه های مختلف در واقع موفقیت و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که منجر به اعتماد مردم و امیدبخشی در جامعه می شود.

وی سپس بابیان اینکه افتخارش این است که روزی درکسوت یک دانش آموزبسیجی درخط مقدم جبهه های حق علیه باطل تحت فرماندهی فرماندهان شهیدش به این نظام و میهن اسلامی خدمت کرده است ، به ظرفیت سپاه و آموزش و پرورش به عنوان دو نهاد بسیار مهم و اثرگذار کشور اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش با تربیت آینده سازان این جامعه تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی را دنبال می کند و در این رابطه هدف مشترکی با نهاد انقلابی و مقتدر سپاه پاسداران دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان ،در ادامه مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی را یک امانت الهی و فرصتی برای خدمت به مردم خواند و افزود: تمام تلاش بنده و فرهنگیان عزیز لرستان عمل به سند تحول بنیادین و اسناد بالادستی نظام تعلیم و تربیت که مورد تاکید مقام معظم رهبری وعنایت دولت وسایرارکان نظام است، می باشد.

وی ابراز امیدواری کرد آموزش و پرورش لرستان با تعامل و همکاری سازنده با همه مسئولین ودستگاههاونهادهای نظارتی ازجمله سپاه حضرت ابوالفضل لرستان بتواند مسیر درستی را در راستای تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ریل گذاری کرده و به دور از هرگونه حواشی به منویات مقام معظم رهبری واجرای سیاست های نظام ودولت در این زمینه عمل نماید.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 778402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =