روند ساخت‌وساز در مناطق زلزله‌زده شتاب خوبی دارد

مهر نوشت: رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه گفت: روند ساخت و ساز در شهرها و روستاهای زلزله زده استان کرمانشاه شتاب خوبی گرفته است.

رضا خواجه‌ای در خصوص وضعیت بازسازی در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اظهار داشت: روند ساخت و ساز در شهرها و روستاها شتاب خوبی گرفته است.

رئیس ستاد بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه گفت: حجم عملیات و تعداد پرونده‌هایی که به بانک ها می رود بسیار گسترده است و نیاز دارد که فعالیت ها بیش از پیش ادامه یابد تا در سریع ترین زمان ممکن نسب به بازسازی اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه عملیات تعمیر و بازسازی ۳۲ هزار واحد آسیب دیده در مناطق زلزله زده استان پایان یافته، گفت: عملیات بازسازی ۴۴ هزار و ۷۰۰ واحد مسکونی آسیب دیده زلزله نیز شروع شده است.

خواجه‌ای با اشاره به پایان آواربرداری ۲۳ هزار و ۳۰۰ واحد آسیب دیده، بیان کرد: عملیات آواربرداری و پی کنی واحدهای تخریبی بر عهده بنیاد مسکن است و هر روز با سرعت بیشتری در حال اجراست.

وی بیان کرد: پیش بینی می‌شود تعمیر واحدهای آسیب دیده و جمع آوری نخاله های ساختمانی در سطح شهر و مناطق زلزله زده هرچه سریع تر به پایان برسد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 778406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =