فرماندار سلطانیه:  روند مدیریت توسعه روستاها باید منجر به افزایش تولیدات روستایی شود

فرماندار شهرستان سلطانیه به جایگاه و نقش روستاها درجهت پویایی جامعه و پایداری شاخص های مطلوب آن در طول زمان اشاره داشت و گفت: رویکردهای مدیریت توسعه روستاها بایستی به شکلی صورت پذیرد تا اقدامات انجام شده عمدتاً به افزایش میزان تولید محصولات کشاورزی، دامی، زراعی، باغی و ... روستایی منتهی شود.

به گزارش خبرآنلاین؛ حسین رحمانی در دیدار با سرپرست بخشداری مرکزی، شورای اسلامی روستای ویر، تنی چند از دهیاران بخش مرکزی و کارکنان بخشداری مرکزی سلطانیه با مهم خواندن نقش روستاها به لحاظ میزان تاثیر در پویایی چرخه اقتصاد جامعه گفت: نحوه نگرش مسئولان شهرستانی بایستی به گونه ای رقم خورد تا روز به روز ظرفیتهای بالقوه روستاها شکوفاتر شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان سلطانیه افزود: رسالتهای ذاتی و کارویژه های متعارف برای شوراها ایجاب می نماید تا با هوشیاری تمام و توسل به نقش ایجابی خود، مشارکتهای مردمی در عرصه های مختلف را جلب نموده و با کمترین هزینه در راستای تحقق گام های اساسی و پیشبرنده تسهیل گر باشند.
وی اذعان نمود: نگاه دولت تدبیر و امید به روستاها حکایت گر نگرش ویژه می باشد که این سیاست یقیناً رویکرد مدیریت کلان شهرستان سلطانیه را نیز تحت سیطره خود قرار داده و بدین منوال ارائه خدمات به این دسته از مناطق و درنهایت ایجاد توازن منطقه ای یکی از نقاط عطف کارنامه درخشان دولت یازدهم و دوازدهم را رقم خواهد زد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 778445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =