مراسم تودیع و معارفه مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز در حضور استاندار البرز و معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز: در دفتر استاندار البرز، جهانگیر شاهمرادی مدیرکل جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان معارفه و از تلاش های ایرج موفق مدیرکل سابق قدردانی شد.
دکتر محمدعلی نجفی در این مراسم ضمن تشریح توانمندی های البرز در حوزه های مختلف صنعت، معدن و تجارت استان گفت: با توجه به استقرار بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی که بیش از ۱۵۰ برند ملی شامل آن می شود، نیازمند توجه و برنامه ریزی ویژه ای در این حوزه هستیم.
وی ادامه داد: در حوزه اشتغال استان، دستاوردهای چشمگیری داشتیم که سازمان صنعت، معدن و تجارت از مجموع ۵۳ هزار اشتغال در سال ۹۶، با ایجاد بیش از ۲۰ هزار اشتغال، ۲ برابر سهم کشوری خود را محقق کرد.
نجفی گفت: از مدیرکل جدید این سازمان انتظار می رود که برنامه محور، درصدد رشد، توسعه و پیشرفت بیش از پیش حوزه های صنعت، معدن و تجارت اقدام کند.
بسته های ویژه وزارت صنعت، معدن و تجارت برای حمایت از تولید و صادرات
در این نشست معاون توسعه مدیریت منابع و امور استان ها وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام این خبر که تسهیلات ویژه ای برای نوسازی صنایع در نظر گرفته شده اظهار داشت: امسال ۷۴ هزار میلیارد تومان اعتبار با نرخ سود ۴ درصد برای نوسازی صنایع پیش بینی شده است.
یونس الستی گفت: در تبصره اشتغال و ارائه تسهیلات در این راستا، ۵ اولویت وجود دارد که ۳ مورد آن به بخش صنعت، معدن و تجارت مربوط می شود.
وی ادامه داد: در بخش صادرات نیز هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده که در راستای حمایت از تولیدات صادرات محور صرف خواهد شد.
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اعلام آمادگی در راستای حمایت از تولید و ارائه تسهیلات افزود: البرز، استانی فعال و دارای ظرفیت های بسیار خوبی است از این رو با تسهیلات ویژه امسال می تواند بیش از گذشته کسب توفیق کند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 778519

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =