منیر شاهرودی فرمانفرمائیان، هنرمند برجسته حوزه تجسمی یکی از آثار برجسته خود را در حمایت از کودکان مبتلا به سرطان، به ساختمان بیمارستان فوق تخصصی محک اهدا کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اثری از منیر شاهرودی فرمانفرمائیان، هنرمند پیشکسوتی که همواره کارهایش در حراج آثار هنری در داخل و خارج از ایران با قیمت بالایی به فروش می‌رسد، در حمایت از کودکان مبتلا به سرطان به بیمارستان فوق‌تخصصی محک اهدا شد.

این اثر در مراسمی با حضور هنرمندان و مدیران فرهنگی، روز جمعه 22 تیر در ساختمان طرح توسعه بیمارستان محک رونمایی شد. آثار منیر شاهرودی فرمانفرمائیان که با الهام از سنت آینه‌کاری ایران آفریده شده‌اند، بسیار گران‌بها بوده و در گنجینه تعداد زیادی از موزه‌های داخلی و خارجی نگهداری می‌شوند.

اثر آیینه کاری منیر فرمانفرماییان

منیر شاهرودی فرمانفرمائیان در حال رونمایی از اثر اهدایی خود به بیمارستان محک 

در بخشی از این مراسم، سعیده قدس، بنیان‌گذار محک با تجلیل از فعالیت‌های انسان‌دوستانه منیر شاهرودی فرمانفرمائیان، بیان کرد: «هر آنچه محک به آن دست‌ یافته است مدیون جامعه مدنی و مردمان بزرگ ایران است که ملتی بزرگ و فاخرند. این مراسم هنری با هدف تجلیل از منیر فرمانفرمائیان برگزار شده است که با فعالیت‌های هنری‌اش همواره می‌درخشد. نصب اثر اهدایی این هنرمند در محک نیز یادگاری است تا هر روز نقش ارزشمند زنانی که همچون فرشته، حافظان فرهنگ این مرز و بوم هستند را به یاد بیاوریم.»

اثر اهدایی کودکان محک به منیر فرمانفرماییان

در بخشی از این مراسم، منیر شاهرودی فرمانفرمائیان از اثر اهدایی خود به محک با آرزوی سربلندی ایران رونمایی کرد.

در ادامه، ایران درودی، نقاش، نویسنده و منتقد هنری با بیان اینکه قدردانی از  منیر فرمانفرمائیان مسئولیت بزرگی است، تابلو نقاشی کودکان حامی محک را که با تکه‌های آیینه و بازتاب عشق آذین شده بود، به این هنرمند اهدا کرد. 

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 789885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
    3 29
    دستت درد نکنه اما من سر در نمیارم چرا این اثر باید قیمتی باشد ؟ چیزی نداره آخه
  • بی نام IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
    4 26
    این جا ایرانه ؟ چرا حجاب نداره ؟
  • بی نام IR ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۳
    25 0
    من ایشون رو نمی شناختم و حالا که سرچ کردم دیدم خیلی هنرمند بزرگی هستن