ایسنا نوشت: یک استاد دانشگاه با انتقاد از طرح مجدد استیضاح وزیر کار گفت: در شرایط فعلی ، نمایندگان مجلس ه جای آنکه کمک کنند مشکلات حل شوند، مشکل جدیدی برای دولت ایجاد کرده اند.

مرتضی افقه در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: معتقدم نماینده های مجلس در این شرایط حساس راه را گم کرده اند و می‌خواهند مسوولیت هایی که به دوش خودشان بوده و خوب انجام نشده را این طور فرافکنی کنند.

وی افزود: چه سوال از رئیس جمهور و چه استیضاح وزرا در شرایط فعلی هیچ دلیلی ندارد و این بدترین کار در بدترین زمان است.

وی با بیان اینکه آقای ربیعی چند ماه گذشته هم برای بار دوم استیضاح شده بود و رای اعتماد گرفت اظهار کرد: اکنون نماینده ها به جای آنکه کمک کنند در شرایط فعلی مشکلات حل شوند، مشکل جدیدی برای دولت ایجاد کرده اند.

افقه ادامه داد: هرگونه تغییر، وضع فعلی را بدتر می‌کند و هر کس تصور کند مشکل فعلی چیزی غیر از تنش ایران با آمریکاست و به مسائل داخلی ربطش بدهد به بیراهه رفته و به تحریم ها کمک کرده است.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس بدترین کار را در بدترین شرایط انجام می‌دهند گفت: نمایندگان مجلس باید درباره اوضاع جامعه پاسخگو باشند اما بجای آن، چنین کارهای پراکنده ای انجام می دهند.

این استاد دانشگاه تاکید کرد: مشکل فعلی تنش ایران و امریکاست که در حد دولت هم نیست و در حد سطوح عالی نظام است و هر چیزی که به دولت فشار بیاورد در حالی که ارتباطی با او ندارد می‌تواند شرایط را بدتر و معیشت مردم را وخیم تر کند.

42237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 794479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =